سه تیم در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ برتر فوتسال

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با مهلت دادن به سه باشگاه برای پرداخت ورودی لیگ برگزار شد. این سه باشگاه در صورت عدم ارائه مدارک لازم تا پایان امروز، از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد. جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از ساعت ۱ صبح روز یکشنبه با محوریت لغو ۴ دیدار از […]

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با مهلت دادن به سه باشگاه برای پرداخت ورودی لیگ برگزار شد. این سه باشگاه در صورت عدم ارائه مدارک لازم تا پایان امروز، از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از ساعت ۱ صبح روز یکشنبه با محوریت لغو ۴ دیدار از هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد و اعضای حاضر در این نشست، تصمیماتی را برای جلوگیری از تکرار این بی نظمی اتخاذ کردند.

سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس و هیات فوتبال استان قم تا الان مبلغ ورودی خود را برای شرکت در مسابقات پرداخت نکرده اند. با تصمیم اعضای هیات رئیسه و نظر قاطع علی کفاشیان، این سه تیم تا پایان امروز یکشنبه مهلت دارند مبلغ موردنظر را واریز کرده و مدارکشان را تحویل بدهند؛ در غیر اینصورت از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و لیگ از هفته دوم با ۱۱ تیم دنبال می شود.

حامد نجفی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با اعلام این خبر، به خبرنگار مهر، گفت: امروز و در جریان نشست هیات رئیسه به تیم های هیات فوتبال قم، آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه فکس زدیم که تا پایان امروز مهلت دارند مدارک و پول ورودی را پرداخت کنند تا از لیگ کنار گذاشته نشوند. حتی با مسئولان این باشگاه ها هم تماس گرفته شد که در صورت عدم تحویل مدارک و مبلغ ورودی، به صورت قطعی از جدول کنار می روند.

وی افزود: در همین ارتباط سرپرست تیم آذرخش بندرعباس در هواپیما است تا خودش را به تهران برساند و مدارک را تحویل بدهد.عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره اینکه آیا این تصمیم صرفا یک تهدید نیست و کار بر همان روال قبل ادامه خواهد یافت؟ گفت: خیر اصلا اینطور نیست. ما در تصمیم خود جدی هستیم و شوخی هم نداریم. همانطور که گفتم تا پایان امروز این سه تیم مهلت دارند.

دیگر تصمیم مهم هیات رئیسه، افزایش یک سهمیه برای تیم های لیگ برتری است. در واقع بازیکنان تیم فوتسال دبیری که امتیاز تیمشان به پارسیان شهر قدس واگذار شده است می توانند به عنوان سهمیه پنجم به تیم های لیگ برتری اضافه شوند.

نجفی در این خصوص هم گفت: تیم دبیری به صورت قطعی به پارسیان شهر قدس واگذار شد و این تیم از این هفته در مسابقات شرکت می کند. بازیکنان تیم دبیری هم به همین خاطر می توانند به عنوان سهمیه پنجم راهی تیم های دیگر شوند.