سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی سید محسن موسوی تاکامی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، کورش شریفی سورکی به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری منصوب گردید. گفتنی است کورش شریفی سورکی پیش از این به مدت 9 سال رئیس اداره برنامه ریزی، […]

2353214
طی حکمی از سوی سید محسن موسوی تاکامی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، کورش شریفی سورکی به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری منصوب گردید.
گفتنی است کورش شریفی سورکی پیش از این به مدت 9 سال رئیس اداره برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی طرح های اداره کل بوده است.
وی تحصیلات دانشگاهی خود را سالیان قبل در مقطع کارشناسی با رشته ی مهندسی منابع طبیعی(جنگل) و کارشناسی ارشد را با رشته ی اقلیم شناسی و برنامه ریزی محیطی، پشت سر گذاشته و در حال حاضر دانشجوی پایان دوره دکتری تخصصی ( مهندسی منابع طبیعی- جنگل) می باشد.
لازم به ذکر است سید علی علوی اندراجمی که پیش از این سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل را عهده دار بوده است، از این پس، جایگزین کورش شریفی سورکی در اداره برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی طرح های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، شده است.