سرپرست جدید امور آبفار سوادکوه معرفی شد

  با بازنشستگی مهندس محمد ولی منافپور مدیر سابق امور آبفار شهرستان سوادکوه، سرپرست جدید این امور منصوب و معرفی شد. به گزارش حرف آنلاین، در مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم امور آبفار شهرستان سوادکوه و سرپرست جدید این امور که در سالن اجتماعات مرکز شرکت برگزار شد، مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب […]

 تودیع و معارفه مدیر سوادکوه

با بازنشستگی مهندس محمد ولی منافپور مدیر سابق امور آبفار شهرستان سوادکوه، سرپرست جدید این امور منصوب و معرفی شد.

به گزارش حرف آنلاین، در مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم امور آبفار شهرستان سوادکوه و سرپرست جدید این امور که در سالن اجتماعات مرکز شرکت برگزار شد، مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در سخنانی ضمن قبولی طاعات و عبادات حاضران اظهار داشت: همه مردم و به ویژه ما کارکنان شرکت در برابر بحران آب رسالت خطیری داریم و در شرایط فعلی که با خشکسالی و کمبود  منابع آبی مواجه ایم ضروری است در تمامی اماکن و حتی محافل خانوادگی این هشدار جدی را داشته باشیم تا همه دغدغه مند شویم و در مصرف آب صرفه جویی کنیم.

وی افزود: با کاهش نزولات جوی وضعیت ورود و خروج آب مناسب نیست لذا در سالهای آتی مورد قضاوت آیندگان قرار می گیریم بنابراین باید ضمن رعایت الگوی مصرف در استفاده از این نعمت الهی و مایه حیات حساسیت بیشتری به خرج دهیم.

در ادامه عبدالهی با قدردانی از زحمات مدیر سابق امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سوادکوه، طی حکمی مهندس هادی فغانی را به عنوان سرپرست جدید این امور منصوب و معرفی کرد.