ستاره پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

ستاره فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با کوک کردن ساز جدایی به جرگه جدایی طلبان از این تیم پیوست؛ موضوعی که بی ارتباط به مسائل و وعده‌های مالی نیست. وحید امیری ابتدای فصل گذشته با سر و صدای زیادی که در فصل نقل و انتقالات ایجاد کرد در نهایت در رقابتی که بین دو تیم […]

ستاره فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با کوک کردن ساز جدایی به جرگه جدایی طلبان از این تیم پیوست؛ موضوعی که بی ارتباط به مسائل و وعده‌های مالی نیست.

وحید امیری ابتدای فصل گذشته با سر و صدای زیادی که در فصل نقل و انتقالات ایجاد کرد در نهایت در رقابتی که بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برای جذب او ایجاد شده بود سرخ پوش شد و در طول فصل گذشته هم یکی از بهترین بازیکنان این تیم و حتی یکی از ارکان قهرمانی زودهنگام و مقتدرانه آن در لیگ برتر بود.

این بازیکن پرتلاش هرچقدر در طول فصل کم سر و صدا و کم حاشیه و یا بهتر است بگوییم بی حاشیه بود، مثل سال گذشته یکبار دیگر در فضای نقل و انتقالات پر سر و صدا و پر حاشیه شد. اخیرا نیز زمزمه جدایی او از این تیم و طرح پیشنهادات خارجی برای این بازیکن به گوش می رسد.

جدا از این که وحید امیری پیشنهاد خارجی دارد یا ندارد، این بازیکن از شرایط مالی‌اش در باشگاه پرسپولیس راضی نیست و کوک شدن ساز جدایی نیز تنها به همین دلیل است. از آنجایی که قرارداد وی فصل گذشته با تیم پرسپولیس در یک فضای رقابتی شدید با استقلال بسته شد، سرخ پوشان ناچار بودند برای جلب رضایت این بازیکن «سر کیسه را شل کنند» و در آن زمان یک هوادار متمول هم به کمک تیم پرسپولیس آمد تا با وعده های مالی اش به امیری او را سرخ پوش کند.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس هم با حساب کردن روی وعده های مالی هدایتی با این بازیکن توافق مالی صورت داد و از آنجایی که مدتهاست با مشکلات مالی که برای این حامی مالی پیش آمده از او خبری نیست، طبیعتا بخشی از تعهدات باشگاه پرسپولیس به این بازیکن عملی نشده است. این اتفاقات باعث می شود تا وحید امیری هم از شرایط خود در باشگاه پرسپولیس رضایت نداشته باشد و حداقل از این فضا برای وصول مطالباتش استفاده کند.