از سال 90تاکنون 8300متر مربع به فضای اداری مالیاتی مازندران اضافه شده است

مدیرکل امور مالیاتی مازندران در گفتگویی اظهار داشت :  اداره کل امور مالیاتی مازندران طی هفت سال اخیر با خرید ، مرمت وساخت بناهای اداری برابر 8334متر مربع توانسته است به فضای اداری اضافه که از فضای استیجاری به ملکی تبدیل نماید. به گزارش حرف، حمزه ای با اشاره به خرید زمین در خرم اباد […]

3

مدیرکل امور مالیاتی مازندران در گفتگویی اظهار داشت :  اداره کل امور مالیاتی مازندران طی هفت سال اخیر با خرید ، مرمت وساخت بناهای اداری برابر 8334متر مربع توانسته است به فضای اداری اضافه که از فضای استیجاری به ملکی تبدیل نماید.

به گزارش حرف، حمزه ای با اشاره به خرید زمین در خرم اباد تنکابن وساخت 1500متر مربع بنایی مناسب در آن منطقه ساخته شد که با تکمیل فضای جانبی آن میتوان بعنوان فضای آموزشی نیز در شمال کشور استفاده کرد .

وی همچنین ضمن تشکر از مسئولین ذیربط شهر بهنمیر بابت اختصاص زمین به اداره امور مالیاتی بهنمیر افزود: توانستیم با جذب اعتبار لازم ساختمان اداری مناسب برای آن شهر بسازیم و از اواخر سال 96 به بهره برداری برسانیم .

مدیر کل امور مالیاتی همچنین در خصوص افزایش فضای اداری بابل نیز افزود: با استفاده از عرصه موجود در فضای پشتی ساختمان اداری بابل 3139 متر مربع قادر به ساخت ساختمان جدیدشدیم که علاوه بر افزایش فضای اداری نیز یک سالن آمفی تئاتر جهت آموزش مودیان محترم شهر بابل و شهرهای اطراف به بهره برداری رساندیم .

حمزه ای همچنین با اشاره به خرید ساختمان از دانشگاه آزاد در خ امیر مازندرانی ساری به تخریب ، بازسازی وفضاسازی حدود 2800متر مربع فضای اداری مرکز استان نیز اشاره نمودکه بعنوان ساختمان شماره 2 اداره امور مالیاتی مرکز استان در حال بهره برداریست .

مدیر کل امور مالیاتی مازندران از مجموعه اداری در خ فرهنگ ساری جنب اداره کل نیز خبر داد وافزود: با تشکر از همکاری شهرداری ساری هم اکنون در جنب اداره کل در خ فرهنگ مشغول ساخت ساختمان اداری با وسعت حدودأ 7915 متر مربع فضای اداری هستیم که درخور هم استانی های محترم بوده تا بتواننددر آینده با آسایش بیشتر ضمن مراجعه به ادارات مرکز استان از فضای موجود بهره مند شوند.

حمزه ای در خاتمه ضمن تکمیل گفته های خویش خاطرنشان کرد که: درحال حاضر بالغ بر 36558مترمربع از فضای اداریموجود مربوط به اداره کل امور مالیاتی استان ملکی میباشد و به میزان 2150مترمربع نیز بصورت استیجاری دراختیار اداره کل امور مالیاتی است که بامید خدا در آینده نسبت به تبدیل وضعیت انان نیز اقدام خواهیم کرد.