ساروی ها یک شبه لیگ یکی شدند !

هومن افاضلی از هدایت تیم فوتبال خونه به خونه انصراف داد و خونه به خونه هم برای همیشه به ساری منتقل خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت،هومن افاضلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه برگزیده شد ولی یک روز پس از انتخاب برای این مسئولیت از سمت خود کناره گیری کرد. به نظر […]

2

هومن افاضلی از هدایت تیم فوتبال خونه به خونه انصراف داد و خونه به خونه هم برای همیشه به ساری منتقل خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت،هومن افاضلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه برگزیده شد ولی یک روز پس از انتخاب برای این مسئولیت از سمت خود کناره گیری کرد. به نظر می رسد تفاوت دیدگاه های سرمربی جدید خونه به خونه و قاسم حسن زاده که البته به صورت رسمی با مالک باشگاه قرارداد امضاء نکرده بود، سبب شده تا این چهره قید سرمربیگری در تیم بابلی را بزند.

*ساروی ها لیگ یکی شدند

خونه به خونه برای شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور به ساری می رود، اما این انتقال به مرکز استان فقط برای گذران روزهای آماده سازی ورزشگاه هفت تیر بابل نیست؛ این جابجایی برای همیشه است!شاید باورش برای هواداران خونه به خونه ممکن نباشد اما مسئولان این تیم در واکنش به خلف وعده اعضای شورای اسلامی شهر در مشارکت در تیمداری، برای همیشه تیم را به ساری منتقل کرده اند!حتی در صورت تکمیل عملیات مرمت ورزشگاه شهدای هفت تیر باز هم خونه به خونه ای ها به بابل باز نمی گردند و تصمیم دارند تمام فصل را در ساری بگذرانند.

تقاضای انتقال تیم خونه به خونه از بابل به ساری به اداره کل ورزش و جوانان مازندران داده شده و به همین دلیل تمرینات و محل بازی این تیم هم به مرکز استان می رود! خونه به خونه ای ها به دنبال آن هستند تا خوابگاه مناسبی را در ساری بیابند و بدین ترتیب حتی دیگر برای اسکان هم به بابل باز نمی گردند!

حسن زاده که به شدت از دست مسئولان شهری ناراحت است گفته که انتقال تیم به ساری هم به فوتبال مازندران کمک می کند و هم ورزشگاه مناسب و بی دغدغه ای را برای تیم فراهم می آورد!خونه به خونه ای ها قرار است در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری تمرین کنند و مسابقه بدهند.ساری که خود تیمی در لیگ های سطح بالای فوتبال کشور ندارد، می تواند از این پس در لیگ یک نماینده داشته باشد.خروج خونه به خونه از بابل و رفتن آن به ساری حتما برای هواداران این تیم سخت خواهد بود ولی باید با آن کنار بیایند و برای دیدن تیم خود به ساری بروند.

*حبیب شاکری مربی خونه به خونه شد

حبیب شاکری بازیکن اسبق تیم های لیگ برتر فوتبال ایران به کادر فنی تیم شهرش پیوست و خونه به خونه ای شد.شاکری سابقه بازی در چند تیم شناخته شده فوتبال ایران را دارد و از مربیان جوان و خوش فکر استان است.حالا ساروی ها که چند سالی است که فوتبالشان در حد نابودی پیش رفته است، شاید با حضور نماینده لیگ یکی فوتبالشان رنگ و بوی تازه ای بگیرد.