ساخت پل ماشلک نوشهر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راهداری مازندران پیشرفت فیزیکی پل در حال ساخت ماشلک که براثر سیلاب مهرماه سال قبل تخریب‌شده بود، را ۹۵ درصد اعلام کرد. عباسعلی نجفی در بازدید از روند ساخت پل ماشلک نوشهر ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه استاندار و دیگر مسئولان ذی‌ربط اظهار داشت: پل ماشلک در کمربندی نوشهر که براثر وقوع سیلاب تخریب‌شده […]

مدیرکل راهداری مازندران پیشرفت فیزیکی پل در حال ساخت ماشلک که براثر سیلاب مهرماه سال قبل تخریب‌شده بود، را ۹۵ درصد اعلام کرد.

عباسعلی نجفی در بازدید از روند ساخت پل ماشلک نوشهر ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه استاندار و دیگر مسئولان ذی‌ربط اظهار داشت: پل ماشلک در کمربندی نوشهر که براثر وقوع سیلاب تخریب‌شده بود با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی به‌زودی با حضور مسئولان ذی‌ربط مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی در مورد روند پیشرفت فیزیکی پروژه گفت: حفاری و شم گذاری ساخت پل ماشلک در کمربندی نوشهر بااعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال انجام‌شده است.

به گزارش مهر، نجفی افزود: کمربندی نوشهر و چالوس یکی از پرترددترین جاده‌های این منطقه است و اکنون به دلیل تخریب پل عبور خودروها از داخل شهر انجام می‌شود که خود باعث افزایش ترافیک می‌شود.

براثر بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه سال گذشته که بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید بسیاری از رودخانه‌های مهم شهر به‌ویژه «ماشلک» طغیان کردند و گوشواره‌ها و پایه‌های سست پل موسی‌آباد بر روی رودخانه «ماشلک» در ضلع جنوبی از سمت شرقی ریزش کرد.