ساخت آزادراه آمل و ساری؛ به زودی

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران از ساخت آزادراه آمل ساری در آینده نزدیک خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان آمل در دفتر فرماندار شهرستان تصریح کرد: شهرستان آمل در انجام پروژه هایی مانند طرح هادی و آب و فاضلاب […]

139112270000994

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران از ساخت آزادراه آمل ساری در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان آمل در دفتر فرماندار شهرستان تصریح کرد: شهرستان آمل در انجام پروژه هایی مانند طرح هادی و آب و فاضلاب روستایی و آسفالت روستایی در سطح کشور شاخص بالایی را به خود اختصاص داده است از این رو شهروندان آمل با خیال آسوده پیگیر پروژه های شهرستان باشند

این مسئول در ادامه از ساخت آزادراه آمل به ساری خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط یوسفیان نماینده مردم آمل ساخت آزادراه آمل به ساری در ردیف بوجه قرار گرفته و در روزهای آتی برای اجرا در مراحل قانونی قرار می گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در خصوص پروژه اتصال ریلی آمل به ساری افزود: اتصال ریلی آمل به ساری با پیگیری های یوسفیان و تلاش های استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل صورت می پذیرد.

فرماندار شهرستان آمل نیز در این جلسه، اظهار کرد: اعتبارات لازم برای چندین پروژه ای که در سال های قبل نیمه کاره بود تخصیص یافت که این پروژه های مهم و برای رفاه حال شهروندان آملی در نظر گرفته شد.

معاون استاندار در ادامه گفت: پروژه هایی مانند سدهراز، چهار بانده کردن محور آمل به فریدون کنار و آمل به سرخرود، کنارگذر محور امام زاده عبدالله ، پل غیر همسطح میدان هزار سنگر با بالاترین شاخص تخصیص اعتبار یافته است.