زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس یک تکلیف همگانی است

استاندار مازندران زنده نگهداشتن یاد و خاطره فرهنگی و نظامی دفاع مقدس رد یک تکلیف همگانی عنوان کرد. به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در جمع فرماندهان دوران دفاع مقدس در آمل با اشاره به شعار  8 سال دفاع مقدس تا زنده ایم رزمنده ایم، گفت: امروز هم همچون آن دوران در راه دفاع از […]

photo_2018-09-11_10-19-15

استاندار مازندران زنده نگهداشتن یاد و خاطره فرهنگی و نظامی دفاع مقدس رد یک تکلیف همگانی عنوان کرد.

به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در جمع فرماندهان دوران دفاع مقدس در آمل با اشاره به شعار  8 سال دفاع مقدس تا زنده ایم رزمنده ایم، گفت: امروز هم همچون آن دوران در راه دفاع از انقلاب و ارزشهاي آن ايستاده ايم.

استاندار مازندران هدف دشمن از راه اندازي جنگ ، اشغال خاك نبود بلكه دين محمدي در ايران اسلامي حاكم نباشد، گفت: برنامه هاي استكبار، اشكال و محيط عملياتي اش به طور مستمر تغيير مي كند ولي ماهيت آن كه ساقط كردن انقلاب اسلامي است تغيير نمي كند.

وی ادامه داد: همه ما در يك آزمون مستمر به سر مي بريم كه تا چه اندازه هوشياريم و وظايف خود را در هر زماني يادآوري مي كنيم و به آن عمل مي كنيم.

استاندار مازندران با بیان اینکه  فرهنگ دفاع مقدس بايد زنده نگهداشته شود، اظهار کرد: ارزش هايي كه آفريده شد بر اساس محاسبات و مناسبات نظامي رايج در دنيا نبود.

اسلامی بیان کرد: آن چيزي كه دفاع مقدس را به پيروزي رساند معنويت و از خودگذشتگي رزمندگان و توكل به خدا و خلاقيت و نبوغ و فرصتي بود كه جوانان ما به ابداعاتي دست زدند كه در هيچ كتاب نظامي ديده نمي شود.

وی زنده نگهداشتن ياد و خاطره فرهنگي و نظامي دفاع مقدس را يك تكليف همگاني عنوان کرد و افزود:

اين گردهمايي كمك مي كند كه اين نسل همديگر و ارزش هاي آن دوران را حفظ كنند.

وی با بیان اینکه امروز آخرين نسخه عمليات دشمن ساقط كردن اميد مردم و ساقط كردن ارزش پول ملي كشور است، گفت: دشمن در اتاق راهبردي خود به اين نتيجه رسيده كه تنها چيزي كه مي تواند موثر واقع شود جدا كردن مردم از انقلاب است.  استاندار مازندران اذعان کرد: اين برنامه را با جنگ اقتصادي هدف گذاري مي كنيم و معتقد است كه با يك اقدام ارزش پول ملي ما را پايين آورده و اگر چند برنامه ديگر اجرا كند به مقصود خود نائل مي شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن معتقد است كه با چند گام و در سايه جنگ اقتصادي نظام را در سه ماه ساقط مي كند، افزود: مهم اين است كه ما همه هوشيار باشيم و همه در جهت قوام اقتصادي كشور تلاش كنيم

دشمن مي خواهد دولت را از ايفاي نقش در حوزه اقتصاد خارج كند و اتاق فرمان اقتصادي را در دست بگيرد.

وی خاطرنشان کرد: با هوشياري و حضور در صحنه مردم و ايفاي نقش از سوي همه ما از اين مرحله عبور خواهيم كرد.

استلندار مازندران با اشاره به اینکه دشمنان نقشه خود براي كم رنگ كردن جشن انقلاب را به گور خواهند برد، اذعان کرد: مردم ما با ايمان خود در صحنه هستند و شعارشان استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بوده است و امسال نيز مردم ما چونان سال هاي گذشته در صحنه خواهند بود و استعمار، آرزوي خود را به گور خواهد برد.