زمان ثبت‌نام  شورا ها تمدید نمی‌شود

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تا روز سوم فروردین 5 هزار و 111 داوطلب پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کردند. علیرضا یونسی‌رستمی اظهار کرد: تا روز سوم فروردین تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران به 5 هزار و 111 نفر رسید. وی افزود: داوطلبان انتخابات […]

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تا روز سوم فروردین 5 هزار و 111 داوطلب پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کردند.

علیرضا یونسی‌رستمی اظهار کرد: تا روز سوم فروردین تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران به 5 هزار و 111 نفر رسید.

وی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت، نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران تا پایان وقت اداری روز یک‌شنبه 6 فروردین انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه 864 نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا مربوط به نامزدهای شهرهای استان هستند، افزود: 4 هزار و 247 نفر نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای روستاها را تشکیل می‌دهند.

یونسی‌رستمی 95 درصد نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا را مرد(4 هزار و 858 نفر) و بقیه را زن دانست و اضافه کرد: 2 هزار و 38 نفر از کل نامزدهای انتخابات شهرها  با میانگین تحصیلی خواندن و نوشتن، یک‌هزار و 194 نفر دیپلم، 378 نفر فوق دیپلم، یک‌هزار و 86 نفر لیسانس، 382 نفر فوق‌لیسانس، 16 نفر دکترا و 17 نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

وی در پایان گفت: از کل داوطلبان ثبت‌نام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا یک‌هزار و 506 نفر در حال حاضر عضو شورای شهر و روستا هستند.