رویداد بزرگ استارتاپی حوزه «صنعت کوک» در دانشگاه مازندران

ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه که از مهم‌ترین رخدادهای امروز در فضای آکادمیک است، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران که سال 97 اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کرد که با استقبال دانشجویان کارآفرین و صنعتگران مواجه شد. پس‌ازاینکه این رخداد با موفقیتی چشمگیر در سال قبل پشت سر گذاشته شد، […]

ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه که از مهم‌ترین رخدادهای امروز در فضای آکادمیک است، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران که سال 97 اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کرد که با استقبال دانشجویان کارآفرین و صنعتگران مواجه شد.

پس‌ازاینکه این رخداد با موفقیتی چشمگیر در سال قبل پشت سر گذاشته شد، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نظر دارد در سال 98  جهت حمایت از کالای ایرانی و ارتقای کیفی دانش و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشگران، دومین رویداد حوزه صنعت را با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران برگزار کند.

این رویداد مهم از تاریخ 24 لغایت 26 آذر 98 در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

از نکات مهم دومین رویداد حوزه صنعت کوک علاوه بر دریافت گواهی حضور در این رویداد، شرکت در سه کارگاه با حضور اساتید معتبر و امکان ارائه ایده‌ها به سرمایه‌گذاران را نیز دارد. در کنار این‌ها هر گروه از شرکت‌کننده، می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و با گزینش متخصصان حاضر در رویداد تیم خود را تشکیل دهند.

همچنین برای شرکت‌کنندگان در این استارتاپ، امکانات رفاهی مطلوبی در نظر گرفته‌شده است.

جوایز نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته‌شده برای تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 5، 3 و 2 میلیون تومان خواهد بود. به تیم خلاق رویداد مبلغ 1 میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین دو تیم برتر رویداد استارتاپی در جلسه معرفی به سرمایه‌گذار در تاریخ 18 دی‌ماه شرکت خواهند کرد.

حمایت‌هایی از سوی شرکت شهرک‌ها و مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران ،اعم از کمک به ثبت شرکت،کمک به بازاریابی و تجاری‌سازی طرح و … هم شامل طرح‌های برتر می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد استارتاپی می‌توانند به آدرس  @KBCUMZ در تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنند.

همچنین بانک تجارت، سامانه حمل‌ونقل اسنپ، شرکت کاله، اپراتورهای، ایرانسل، همراه اول، رایتل و… از اسپانسرهای شاخص این رویداد هستند.