رونق حضور بخش خصوصی در ورزش مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: که بخش خصوصی در سال های اخیر در ورزش مازندران حضور چشمگیر داشته است. به گزارش حرف، حبیب حسین زادگان در حاشیه ملاقات مردمی استاندار مازندران جمع خبرنگاران در آمل با اشاره به اینکه بخش خصوصی از سرمایه گزاری در ورزش مازندران استقبال خوبی کرده است، بیان کرد: […]

photo_2019-03-13_18-53-16

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: که بخش خصوصی در سال های اخیر در ورزش مازندران حضور چشمگیر داشته است.
به گزارش حرف، حبیب حسین زادگان در حاشیه ملاقات مردمی استاندار مازندران جمع خبرنگاران در آمل با اشاره به اینکه بخش خصوصی از سرمایه گزاری در ورزش مازندران استقبال خوبی کرده است، بیان کرد: در برخی شهرستان ها زمین هایی با همکاری منابع طبیعی و امور اراضی به عنوان عرصه فعالیت در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد تا حداقل برای تملک زمین مشکلی برای حضور این بخش مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هزینه تهیه زمین در استان مازندران بالاست و تلاش می کنیم که این هزینه بر گردن سرمایه گذاران سنگینی نکند، افزود: نگاه دولت در حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه تامین زمین صورت می گیرد.
حسین زادگان با بیان اینکه برخی دستگاه ها در ساخت اماکن عمومی ورزشی با سرمایه گذاران مشارکت می کنند، عنوان کرد: براساس قانون قراردادهای طویل المدت در واگذاری اراضی به بخش خصوص کمک می شود‌.
وی با بیان اینکه سرانه ورزش مازندران به صورت سرجمع یک و دو دهم درصد است و پروژه های دیگری نیز در دست ساخت است، گفت: در آمل نیز بخش خصوصی پروژه های خوبی در دست ساخت دارد که به سرانه ورزش شهرستان کمک خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه این استان در رده ۵ استان کشور در زمینه سرانه ورزشی است اما هنوز نیازهای ورزش دوستان این استان برطرف نشده است، ادامه داد: در مازندران ۳۸ پروژه ورزشی توسط بخش خصوصی در دست ساخت است که ده پروژه آن پروژه های بزرگ هستند.
وی افزود: ۳۶ پروژه ورزشی بزرگ نیز در شهرها در دست ساخت است که مجموع پروژه های در دست ساخت را به ۷۴ پروژه می رساند.