روزهای سخت شریعت در آمل!

علیرضا شریعت که دوم تیرماه سال۱۳۹۸ به‌عنوان فرماندار محمودآباد منصوب شد، پس حدود ۱۶ ماه محمودآباد را ترک و به آمل رفت تا وضعیت این شهرستان را سروسامان دهد. به گزارش حرف، یحیی یوسف‌پور پیش از شریعت ۵۴ ماه فرماندار محمودآباد بود و سپس فرماندار قائم‌شهر شد. رییس سازمان دانش آموزی استان، معاون اداره کل […]

علیرضا شریعت که دوم تیرماه سال۱۳۹۸ به‌عنوان فرماندار محمودآباد منصوب شد، پس حدود ۱۶ ماه محمودآباد را ترک و به آمل رفت تا وضعیت این شهرستان را سروسامان دهد.
به گزارش حرف، یحیی یوسف‌پور پیش از شریعت ۵۴ ماه فرماندار محمودآباد بود و سپس فرماندار قائم‌شهر شد.
رییس سازمان دانش آموزی استان، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران رزومه فرماندار جدید آمل تا قبل از فرمانداری محمودآباد است.
به نظر می‌رسد آمل شرایط ویژه‌ای پیدا کرده که استانداری مازندران مجبور به تغییر تاکتیک در چیدمان فرمانداران شده و یک فرماندار را در مدت کوتاهی پس از انتصاب جا‌به‌جا کرده است. طولانی شدن پروسه تغییر رسولی فرماندار بازنشسته آمل و رهاشدگی این شهرستان صنعتی مهم در این مدت، باعث شده تا آمل به یک نیروی تازه فرماندارشده ساروی نزدیک به مدیران ارشد استان سپرده شود.
البته نمی‌توان نقدی به کم تجربه ‌بودن شریعت در وزارت کشور داشت چون فرمانداران باتجربه هم آنچنان خاطره‌خوشی از خود به‌جا نگذاشته‌‌اند. مشکلات عدیده واحدهای صنعتی آمل، نماینده کم‌تجربه مردم در مجلس شورای اسلامی، گروه‌های مذهبی و سیاسی تندرو و شورای اسلامی شهر پرمدعا روزهای سختی را برای شریعت در آمل رقم خواهد زد.