در آغاز دومین سال

  ۲۹ اردیبهشت سالروز انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران رویداد سیاسی مبارکی است که نمی توان آن را نادیده انگاشت. اگرچه می توان برای رسیدن به شرایط مطلوب توماری از انتظارات و انتقادات را لیست کرد اما هر فرد منصفی با در نظر گرفتن مجموعه ای از شاخص ها […]

 

۲۹ اردیبهشت سالروز انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران رویداد سیاسی مبارکی است که نمی توان آن را نادیده انگاشت.

اگرچه می توان برای رسیدن به شرایط مطلوب توماری از انتظارات و انتقادات را لیست کرد اما هر فرد منصفی با در نظر گرفتن مجموعه ای از شاخص ها ، منابع و موانع نمره قبولی به کارنامه دولت تدبیر و امید می دهد.

دولت روحانی علیرغم همه موانع و محدودیت های  داخلی و خارجی تلاش وافر دارد با عقلانیت و تدبیر مسائل و مشکلات کشور را با هدف رضایت عمومی مدیریت نماید.

رضایت عمومی از عملکرد دولت روحانی به منزله نفی مشکلات یا اشکالات نیست اما نباید از نظر دور داشت که  دولت  به تنهایی نمی تواند گره گشای همه مشکلات و انتظارات باشد.

تلاش دولت روحانی این است که با بهره گیری از تدابیر عالمانه در سطوح ملی و بین المللی چالش های پیش رو را بردارد تا شرایط آرام و بی تنشی را برای کشور بوجود آورد.‌

اگرچه مخالفان سیاسی دولت در داخل با تریبون های بیشماری که در اختیار دارند سعی در بزرگ نمایی مشکلات و سیاه نمایی اقدامات دولت دارندو بی توجه به منافع ملی بدنبال حداکثر سازی منافع خودشان هستند اماعقیده  راقم این سطور برآن است که همچنان دکتر روحانی و گفتمان اعتدال گزینه مورد اعتماد و توجه مردم است.‌

دولت دوازدهم علیرغم همه‌ موانع سیاسی و مشکلات اقتصادی هیچگاه دچار شعار زدگی و آینده فروشی نشده است و سعی می کند با میانه روی و سعه صدر حل مشکلات مردم اولویت کاری او باشد.

ارتباط خوب دولت با رهبری معظم انقلاب ، علما ومراجع عظام ، دانشگاهیان و نخبگان ،مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم رضایت عمومی را از گفتمان اعتدال بدنبال داشته است و علیرغم برخی جوسازی های ضد امنیت ملی دولت توانسته است آرامش سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی را درکشور به وجود بیآورد.

برنامه محور بودن و اعتقاد به تدابیر علمی و کارشناسی از ویژگی های بارز دولت دوازدهم می باشد که درسایه آن توانسته مسیر خدمتگزاری را تداوم بخشد.

به اعتقاد این قلم‌ منافع ملی و مسوولیت انقلابی ایجاب می کند در کنار نقد سازنده همواره حامی دولت منتخب ملت باشیم  و با هم افزایی و همدلی دولت را برای بر طرف نمودن مشکلات داخلی و خارجی یاری دهیم.

مردم دور اندیش و ترقی خواه ایران اسلامی با رای مجدد به دکتر حسن روحانی در ۲۹ اردی بهشت سال ۱۳۹۶ موافق گفتمان  اعتدال و تداوم دولت تدبیر و امید شدند و همگان باید به رای  و نظر مردم احترام بگذارند.

اکنون که مردم برنامه های دکتر روحانی را پسندید و مقام معظم رهبری حکم رییس جمهوری را تنفیذ نمودند از همه جریان های سیاسی و قوای حکومتی انتظار می رود دولت را در اجرای برنامه هایش یاری نمایند تا کشور در مسیر شکوفایی قرار گیرد.

درکنار تقدیر از خدمات و تلاش های دولت توجه شایسته به حل مشکلات جامعه اعم از بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات اقتصادی‌و تحکیم آرامش عمومی انتظار عمومی و بحق مردم است که توجه  دولت محترم بدان ها ضروری است.

 

ایرج نیازآذری

دبیر ستاد استانی اصولگرایان معتدل حامی دکتر حسن روحانی