رقبای تیم ملی با ترس بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص رویارویی تیم ملی ایران و کره جنوبی تاکید کرد: دیروز مطلبی از محمد پنجعلی و حمید درخشان خواندم که گفته بودند بهترین این تیم ملی، بهترین تیم ملی تاریخ است. این صحبت کسانی است که خودشان در تیم ملی بودند. به نظر من هم بهترین تیم ملی دوران […]


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص رویارویی تیم ملی ایران و کره جنوبی تاکید کرد: دیروز مطلبی از محمد پنجعلی و حمید درخشان خواندم که گفته بودند بهترین این تیم ملی، بهترین تیم ملی تاریخ است. این صحبت کسانی است که خودشان در تیم ملی بودند. به نظر من هم بهترین تیم ملی دوران را داریم. همه مردم بازیکنان تیم ملی را دوست دارند. اسکوچیچ هم رکورد بالایی در تیم ملی ثبت کرده و ۱۰ برد متوالی دارد. خوشحالم تیم‌های رقیب با ترس مقابل ما بازی می‌کنند. همین باعث می‌شود تیم ما شهامت داشته باشد. همه مردم ایران منتظر برد شیرین مقابل کره هستند.

عبدالله ویسی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌ها و تمرینات آماده سازی را انجام دادیم. پنجره ما بسته است و خیلی داستان داشتیم تا بازیکنان را حفظ کردیم. این هفته آخرین بازی دوستانه با نفت آبادان را برگزار می‌کنیم و آماده شروع لیگ هستیم.

وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، در خصوص مدیریت حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد قبلاً امتحانش را در مدیریت ورزش پس داده است. من هم تمام وجودم را برای مردم خوزستان می‌گذارم. همانطور که همه خوزستانی‌ها انتظار دارند، خودم هم از خودم انتظار دارم تیم «شسته رفته‌ای» را تحویل مردم بدهیم تا از آن لذت ببرند. غم‌های زیادی در خوزستان است و وظیفه من است که با تیم فولاد و نتایجی که می‌گیریم مردم را حداقل یک هفته خوشحال کنم.

سرمربی فولاد با اشاره به جدایی بعضی از نفرات از این تیم تاکید کرد: اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد آن بچه‌ها هم نمی‌رفتند. از کادر فنی قبل و سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه هم تشکر می‌کنم اما کار گرشاسبی خیلی سخت بود.

سرمربی فولاد در پایان خاطرنشان کرد که سطح توقعات از تیم ملی باید صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد و مردم دیگر نباید با یک برد در جام جهانی برای شادی به خیابان بیایند.