رسانه ، مهمترین رزم برای پایداری انقلاب

ساری – خبرنگار حرف: سردار محمدحسین  بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در ه‍مایش رسانه در گذر انقلاب ضمن گرامیداشت شهدای سیستان و بلوچستان گفت: با یاد ده هزار و چهارصد شهید دیار علویان و ۴۲ شهید مدافع حرم خوب است یادی کنیم از شهدایی که روز دوم از مرحله دوم چهل سالگی انقلاب با نثار […]

2

ساری – خبرنگار حرف: سردار محمدحسین  بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در ه‍مایش رسانه در گذر انقلاب ضمن گرامیداشت شهدای سیستان و بلوچستان گفت: با یاد ده هزار و چهارصد شهید دیار علویان و ۴۲ شهید مدافع حرم خوب است یادی کنیم از شهدایی که روز دوم از مرحله دوم چهل سالگی انقلاب با نثار خونشان در سیستان و بلوچستان به همه یادآور شدند که این انقلاب بنا است ادامه یابد و باید با همه وجودمان از آن پاسداری کنیم. به فرموده مقام معظم رهبری آنجائیکه از نعمت امنیت بهره مند هستند و زندگی میکنند متذکر شوند که این امنیت به چه قیمتی به دست می آید.

بابایی رسانه را مهمترین رزم برای پایداری انقلاب دانست و افزود: بسیج رسانه تشکیل شد تا محلی برای گردآمدن و منسجم شدن باشد و مهمترین ابزار رزم برای پایداری از انقلاب اسلامی ، ابزار رسانه است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جنگ رسانه ای ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند امروز درگیر دو جنگ هستیم ، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه . جنگ دوم در حقیقت تاثیر گذار تر است برای به ثمر رساندن جنگ اقتصادی . جنگ اقتصادی که توسط دشمن طرح ریزی و توسط برخی مسئولان غافل در حال پایه ریزی است. فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه  شناخت جبهه حق و باطل بسیار اهمیت دارد عنوان کرد:

هدف دشمن براندازی است ولی در جبهه انقلاب ، جبهه رسانه ای قوی بین انقلابیون وجود دارد. سازمان بسیج رسانه رسالت دارد انسجام را دربین اصحاب رسانه ایجاد کند. برای اینکه در جبهه دشمن بازی نکنیم نیاز به بصیرت و شناخت داریم . باید حق و باطل را بشناسیم. اگر حق را بشناسیم گروه گرا و جناح گرا نمی‌شویم . حق را بشناسیم تا بدانیم  آنهایی که بر تصویب برخی لوایح استعماری اصرار دارند ریشه اش کجاست.

سردار بابایی یکی از کارهای بسیج رسانه در جامعه امروز را آموزش برای شناخت سایه شوم تفکرات لیبرالی دانست و افزود:

یکی از کارها برای اصحاب رسانه آموزش های لازم برای نشان دادن قله های معرفت الهی و شناخت سایه شوم تفکرات لیبرال دموکراسی می‌باشد. بسیج رسانه شرایطی را فراهم آورد تا آشنایی به روز به تفکرات انقلابی وجود داشته باشد و بتوان کسانی که با لباس دوست دام تفکرات لیبرالی را پهن کرده اند شناخت و بدانند چه کسانی آب در آسیاب معاویه و معاویه صفتان می ریزند.