رحمان عموزاد به تیم صنایع مازندران پیوست

با اعلام هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان به این تیم پیوست. مراسم قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز گذشته در محل دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار شد و تیم صنایع مازندران در گروه «ب» مسابقات با تیم‌های […]


با اعلام هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان به این تیم پیوست.

مراسم قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز گذشته در محل دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار شد و تیم صنایع مازندران در گروه «ب» مسابقات با تیم‌های ستارگان ساری، خراسان جنوبی و مقاومت بسیج کشور هم‌گروه شد.

در همین راستا رحمان عموزاد قهرمان نوجوانان و جوانان جهان که در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز عضو تیم ملی بزرگسالان بود پس از توافق نهایی با تیم صنایع مازندران قرارداد امضا کرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: تیم صنایع با هدف قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شرکت خواهد کرد و تاکنون با ۱۰ کشتی‌گیر قرارداد امضا کردیم که ۲۵ درصد از مبلغ توافق شده را به‌حساب آن‌ها واریز کردیم.

وی افزود: تا آغاز مسابقات چند کشتی‌گیر دیگر را جذب خواهیم کرد و برای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی از ظرفیت چند عنوان دار استفاده خواهیم کرد.

مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۴ تیمی و دو گروه ۳ تیمی از اوایل آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.