رئیس سازمان هواپیمایی‌ استعفا داد

حرق آنلاین: با استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از این سمت، وزیر راه و شهرسازی به دنبال انتصاب سرپرست برای این سازمان حساس و استراتژیک خود است. به گزارش مشرق ‌،علی‌رضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری‌ با ارسال درخواست استعفای خود به آخوندی، از این سمت استعفا داد. سید قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت […]

حرق آنلاین: با استعفای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از این سمت، وزیر راه و شهرسازی به دنبال انتصاب سرپرست برای این سازمان حساس و استراتژیک خود است.

به گزارش مشرق ‌،علی‌رضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری‌ با ارسال درخواست استعفای خود به آخوندی، از این سمت استعفا داد.
سید قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز در گفت‌‌وگو با فارس، خبر استعفای علی‌رضا جهانگیریان از این سمت را تأیید کرد.

ظاهراً استعفای جهانگیریان با موضوع سانحه ایران 140 بی‌ارتباط نیست؛ 19 مردادماه سال گذشته بود که یک فروند هواپیمای ایران 140 ساعت 9:25 دقیقه صبح پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس در حوالی شهرک مسکونی آزادی تهران سقوط کرد که این حادثه 48 کشته و مجروح برجای گذاشت.

بنابراین گزارش، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران به عنوان بازپرس ویژه در حال بررسی پرونده سقوط آنتونف ایران 140 است.

16 آبان 92 بود که با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و تصویب هیأت دولت، علیرضا جهانگیریان رییس سازمان هواپیمایی کشوری شد؛ جهانگیریان که مهندس مکانیک و مدیر پروژه طراحی هواپیمای 150 نفره بوده است، پیش از این رئیس پژوهشکده علوم و فناوری فضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران بود‌./فارس