رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:اعتبار بهسازی و بازسازی خانه کشتی مازندران را تامین می‌کنیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: فضای مجموعه هیأت کشتی در شان استان نیست و اعتبار بهسازی و بازسازی خانه کشتی مازندران را تامین می‌کنیم. مفید غلامی‌راد در حاشیه بازدید از خانه کشتی مازندران با بیان اینکه مجموعه خانه کشتی استان مازندران در شأن استان مازندران نیست، اظهار کرد: زیرساخت‌های خانه کشتی مازندران بسیار […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: فضای مجموعه هیأت کشتی در شان استان نیست و اعتبار بهسازی و بازسازی خانه کشتی مازندران را تامین می‌کنیم.

مفید غلامی‌راد در حاشیه بازدید از خانه کشتی مازندران با بیان اینکه مجموعه خانه کشتی استان مازندران در شأن استان مازندران نیست، اظهار کرد: زیرساخت‌های خانه کشتی مازندران بسیار ضعیف است، فارغ از مشکلاتی که خانه کشتی استان دارد حتی به سالن ورزشی و زیرساخت‌‎های لازم این مجموعه توجه مناسبی نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطر نشان کرد: برای تعمیرات اساسی و تهیه و تامین تجهیزات کمک می‌کنیم به طور کلی بنده اعتقاد دارم که برای کشتی استان باید برنامه راهبردی مناسبی تعریف کرد.

وی اضافه کرد: نگاه ما باید به کشتی کلان باشد،رشد ورزش کشتی در  مازندران تاکنون به صورت انفرادی و علاقه شخصی افراد بوده است، سیاست‌های حمایتی از ورزش کشتی در کشور و استان باید تقویت شود.

غلامی‌راد ادامه داد: میزان توجه به رشته کشتی با توجه به استعدادهای مناسبی که وجود دارد باید تقویت شود.

وی خاطر نشان کرد: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان که سابقه درخشان در این رشته ورزشی دارد و رئیس هیأت برخواسته از بین قهرمانان کشتی باید  شاهد تحول اساسی در کشتی مازندران باشیم و در بحث پشتیبانی هم به این مجموعه در زمینه تقویت زیرساخت‌ها کمک می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطر نشان کرد: پشتیبانی کلی برای توسعه ورزش در استان مازندران به صورت جدی وجود دارد.