رأی جمع کن تا تاریخ انتخابات را مشخص کنیم!

مسائلی که در انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان وجود دارد، شائبه‌های مهندسی را در این انتخابات پررنگ‌تر کرده است. 25 بهمن‌ماه بود که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان محمدعلی شجاعی را به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی کرد تا شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شود. محمدعلی شجاعی با وجود خزانه‌داری کمیته ملی […]

1

مسائلی که در انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان وجود دارد، شائبه‌های مهندسی را در این انتخابات پررنگ‌تر کرده است. 25 بهمن‌ماه بود که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان محمدعلی شجاعی را به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی کرد تا شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شود.

محمدعلی شجاعی با وجود خزانه‌داری کمیته ملی المپیک، 2 سال به مدت غیرقانونی به فعالیت خود در فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد اما در همان زمانی که وزارت ورزش زمان انتخابات را اعلام کرد، شجاعی از خزانه‌داری استعفا داد تا همه برنامه‌ریزی‌ها بهم بخورد.

با وجود این اتفاقات، خردادماه سال 96 دوره 4 ساله شجاعی در فدراسیون به پایان رسید، اما فعالیت وی ادامه داشت تا اینکه بعد از انتصاب شجاعی به عنوان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، وزیر ورزش حکم سرپرستی وی را امضا کرد.

حاشیه‌های تیراندازی با کمان به اینجا ختم نشد و ورود غلامرضا شعبانی‌بهار به انتخابات و تغییراتی که در فدراسیون تیراندازی با کمان به وجود آمد، همچنین برگزاری مجمع سالیانه این فدراسیون در اصفهان به ریاست وی، باعث شد تا شائبه‌های مهندسی انتخابات بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

به گزارش فارس، اگرچه محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش این شائبه‌ها را رد می‌کند اما خبرهای جدیدی که از وزارت به گوش می‌رسد چیز دیگری را نشان می‌دهد.

داورزنی در تاریخ 15 اسفندماه در مجمع تنیس درباره انتقادات مطرح شده فدراسیون تیراندازی با کمان گفته بود: قرار نیست مجمع انتخاباتی تیراندازی با کمان را شعبانی بهار برگزار کند. همچنین سرپرست فدراسیون هم شجاعی بوده است. از طرفی هیچ کدام از نفراتی که قرار است در مجمع انتخاباتی رای بدهند را شعبانی بهار انتخاب نکرده است یا در انتخاب آن‌ها نقشی نداشته است.

وی ادامه داد: اگر شعبانی بهار سرپرست فدراسیون می‌شد و سپس برای حضور در انتخابات کاندیدا شده بود، این اشکال وارد بود چرا که در آن زمان می‌گفتند به گونه‌ای ترکیب مجمع را چیده که رای بیاورد. اما او در پروسه برگزاری مجمع انتخاباتی هیچ نقشی ندارد. اینکه بگوییم شعبانی بهار حق دارد ثبت نام کند یا نه یک بحث دیگر است اما در مجموع او در برگزاری انتخابات هیچ نقشی ندارد.

ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان اسفندماه برگزار شد اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست.

شنیده‌ها حاکی از این است وزارت ورزش به شعبانی‌بهار تاکید کرده هر زمانی که توانست رأی اعضای مجمع را بگیرد، زمان انتخابات را مشخص خواهد کرد.

فدراسیون تیراندازی با کمان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که برخی از طلبکاران با حضور در فدراسیون املاک این فدراسیون را توقیف کردند.

به نظر می‌رسد حاشیه‌‌های فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه دارد و با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی، لغو شدن سفرهای متعدد ورزشکاران و همین طور تغییرات در برخی ماده‌ها این رشته چه نتایجی در اندونزی کسب خواهد کرد؟