دیدار مدیرعامل شرکت گاز مازندران با جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز مازندران به منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه امام علی (ع) با جانبازان سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند. به گزارش حرف آنلاین، ” جعفر احمدپور ” در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد […]

6

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز مازندران به منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه امام علی (ع) با جانبازان سر افراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند.

به گزارش حرف آنلاین، ” جعفر احمدپور ” در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند. احمدپور در ادامه خطاب به جانبازان حاضر در آسایشگاه امام علی (ع) ابراز داشت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی چون شماست که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستید و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی بدیل قیام کربلا، حماسه ای دیگری آفریدید.گفتنی است در این دیدار که با هماهنگی امور ایثارگران شرکت گاز مازندران صورت گرفت، از کلیه جانبازان و پرسنل خدوم آسایشگاه امام علی (ع) با اهدای گل و هدیه تقدیر به عمل آمد.