دوکاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی

دو کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی در جمع شاگردان کی‌روش را داشتند، به عنوان اتفاق ویژه نقل و انتقالات به تراکتورسازی پیوستند. به گزارش مهر تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه خریدهای خود در فصل نقل و انتقالات دو کاپیتان تیم ملی را جذب کرد. در […]

2

دو کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی در جمع شاگردان کی‌روش را داشتند، به عنوان اتفاق ویژه نقل و انتقالات به تراکتورسازی پیوستند.

به گزارش مهر تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه خریدهای خود در فصل نقل و انتقالات دو کاپیتان تیم ملی را جذب کرد. در این راستا اشکان دژاگه و مسعود شجاعی ۲ بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام جهانی روسیه با امضای قراردادی ۳ ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند. مسعود شجاعی بازیکن سابق اوساسونا اسپانیا بوده و متولد شیراز است.  اشکان دژاگه بازیکن ایرانی – آلمانی نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان و تیم ملی ایران را در کارنامه دارد. اشکان دژاگه دوبار به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام های جهانی برزیل و روسیه و مسعود شجاعی در سه دوره جام های جهانی آلمان، برزیل و روسیه حضور داشته‌اند.