دومین کارگاه فضای مجازی ویژه دانش آموزی در مازندران

کارگاه آموزشی ویژه فضای مجازی در حوزه هنری مازندران برگزار شد. گفتنی است در این نشست که با حضور «احمدی» کارشناس این رشته برگزار شد، وی درباره خطرات و آسیبهای مربوط به شبکه های اجتماعی نکاتی را مطرح کرد. احمدی در ادامه بحث خود به جایگزین های موجود جهت استفاده در سنین مختلف بویژه دوران […]

6

کارگاه آموزشی ویژه فضای مجازی در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

گفتنی است در این نشست که با حضور «احمدی» کارشناس این رشته برگزار شد، وی درباره خطرات و آسیبهای مربوط به شبکه های اجتماعی نکاتی را مطرح کرد.

احمدی در ادامه بحث خود به جایگزین های موجود جهت استفاده در سنین مختلف بویژه دوران تحصیل اشاره کرد و تعدادی از اپلیکیشن های جدید داخلی را که قابلیت آموزش و سرگرمی دارند معرفی کرد.

«مهدی معصومی گرجی» معاون فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران درباره این برنامه گفت: این نشست به عنوان دومین جلسه دانش آموزی از سری برنامه های حوزه هنری مازندران با عنوان «فضای مجازی و سبک زندگی، فرصت ها و آسیب ها» بوده که با همکاری شورای فضای مجازی استان و  با حضور دانش آموزان پایه ششم مدرسه شاهد ساری برگزار شد.

شایان ذکر آنکه حوزه هنری مازندران در سال جاری با تمرکز بر فضای مجازی علاوه بر تولید آثار هنری، نشست ها و فعالیت هایی نیز با این رویکرد (در سطوح مختلف ) داشته است.