دشت اولین امتیاز لیگ برتری نساجی در تبریز

بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران در نتیجه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم یک امتیاز شد. جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران جوان‌ترین و جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی که 5قهرمانی تیم‌های مهم دنیا را در کارنامه کاری خود دارد مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ […]

2

بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران در نتیجه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم یک امتیاز شد.

جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران جوان‌ترین و جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی که 5قهرمانی تیم‌های مهم دنیا را در کارنامه کاری خود دارد مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ هجدهم هستند.

از مهم‌ترین حواشی این دیدار می‌توان به سکوت ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره کرد که تراکتورسازان به دلیل محرومیت قبلی در لیگ هفدهم از داشتن تماشاچی در این بازی محروم بوده است.

جان توشاک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر با بیان اینکه در بازی قبلی که بیرون از خانه بود، تنها 2 بازیکن بر روی نیمکت داشتیم که برای تیم ما بسیار سخت بود، اظهار کرد: در برابر نفت مسجدسلیمان مهاجم تخصصی نداشتیم و از سایر بازیکنان در این پست استفاده کردیم.وی افزود: بازی‌های نخست لیگ سخت است چراکه در این هفته‌ها به دلیل اینکه تیم‌های هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدند، نتایج دور از انتظار به دست آمده و هواداران باید صبور باشند تا بتوانیم به سمت موفقیت گام برداریم.این سرمربی ولزی تصریح کرد: هر بازیکنی که وارد تیم جدیدی می‌شود برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشته و این هفته 2 بازیکن بریتانیایی به تیم ملحق شده و این درست نیست که از بازیکنان جدید بلافاصله استفاده کرده و باید زمان دهیم تا با سایر بازیکنان و تیم هماهنگ شوند و اگر این بازیکنان 4 هفته پیش در کنار تیم حضور داشتند، می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

نکونام: با برنامه بودیم ولی نتیجه خوب نبود

سرمربی نساجی مازندران گفت: گل حریف کار را برای ما سخت کرد و با این حال کل بازی بعد از گل در اختیار ما بود.

جواد نکونام بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری با بیان اینکه تیم ما بازی را خوب شروع کرد و در نیمه نخست می‌توانستیم گل بزنیم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم، اظهار کرد: گل حریف کار را برای ما سخت کرد و با این حال کل بازی بعد از گل در اختیار ما بود.

وی افزود: ما با برنامه بودیم ولی این نتیجه برای ما خوب نبود  چراکه می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و تراکتورسازی پرمهره را شکست دهیم ولی این اتفاق نیفتد.سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: جای خالی تماشاگران پرشور تبریزی در بازی امروز مشهود بود و من همیشه طرافداران تبریز را دوست دارم چراکه آنها همیشه تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

به گزارش فارس، نکونام با بیان اینکه ما خودمان خواستیم در نیمه نخست تراکتورسازی بازی را در دست بگیرد، اظهار کرد: در نیمه دوم من سه تعویض انجام دادم که دو تای آنها به خاطر مصدومیت بود و تیم ما هیچ‌وقت وقت تلف نمی‌کند و اگر نیاز باشد دفاع می‌کنیم ولی وقت‌کشی نمی‌کنیم.

وی در مورد گرفتن کارت‌های پر تعداد توسط بازیکنانش افزود: ما هر بازی را نسبت به شرایط خودش بازی می‌کنیم و اگر لک هم اعتراضی داشت تحت شرایط بازی بود.سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان گفت: تراکتورسازی همیشه تیم بزرگی بوده است و امسال هم بازیکنان خوبی گرفته و هزینه کرده است و امیدوارم  در ادامه راه موفق باشند چراکه مردم آذربایجان لیاقت آن را دارند.