دستگیری سارق ویلاهای خالی از سکنه در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان “بابلسر” از دستگيري سارق ویلاهای خالی از سکنه با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد . به گزارش حرف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله رضوانی” با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ویلا های خالی از سکنه در سطح شهرستان، موضوع به صورت […]

فرمانده انتظامي شهرستان “بابلسر” از دستگيري سارق ویلاهای خالی از سکنه با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش حرف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله رضوانی” با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ویلا های خالی از سکنه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات انجام شده، ماموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر سارق را شناسایی کردند .سرهنگ رضوانی، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، متهم در عملياتی ضربتی دستگير و در تحقيقات و بازجویی های پلیسی تاکنون به 5 فقره سرقت ویلا در سطح شهرستان اقرار کرد.

رضوانی در خاتمه از صاحبان ویلاها خواست: ضمن رعایت اصول ایمنی و گماردن افراد مورد اعتماد برای حفاظت از منازل و ویلای خود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .