دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در نوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق دریچه های فاضلاب شهری با 20 فقره سرقت خبر داد . به گزارش حرف، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت دريچه هاي فاضلاب در سطح شهرستان نوشهر از سوی سارق یا سارقان، موضوع در دستور کار […]

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق دریچه های فاضلاب شهری با 20 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش حرف، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت دريچه هاي فاضلاب در سطح شهرستان نوشهر از سوی سارق یا سارقان، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پليس آگاهي شهرستان موفق شدند، رد سارق را که با یک دستگاه خودرو سواری پرايد سفيد رنگ اقدام به سرقت می کرد، شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی درادامه با شناسایی سارق و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگير و خودروی وی را نیز توقيف کردند.
سرهنگ مفخمی، افزود: متهم که معتاد به موادمخدر است در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و 20 فقره سرقت به ارزش 80 میلیون ریال اقرار کرد و عنوان داشت، پول حاصل از فروش اموال مسروقه را برای مصرف موادمخدر هزینه می کرده است.