دردسر ضربه سر برای نمایندگان ایران در آسیا

استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن سه نماینده ایران در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند که از یک نقطه ضربه خوردند. ، هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا و با حضور چهار نماینده ایران به اتمام رسید. تنها تیم ایرانی برنده در این هفته، استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان […]

استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن سه نماینده ایران در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند که از یک نقطه ضربه خوردند.

، هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا و با حضور چهار نماینده ایران به اتمام رسید. تنها تیم ایرانی برنده در این هفته، استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان بود. در دیگر دیدارها، استقلال ایران برابر الاهلی امارات شکست خورد و پرسپولیس و ذوب آهن به ترتیب برابر الهلال عربستان و العین امارات به تساوی رسیدند.

نگاه کلی به بازی سه نماینده ایران که نتوانستند به پیروزی برسند نشان دهنده نکته مشترک آنها در گل خوردن است. استقلال تهران هر دو گل خود را روی ضربات کرنر دریافت کرد اما نکته عجیب اینکه پرسپولیس و ذوب آهن هم همین ضعف را در هفته اول داشتند.

پرسپولیس در حالی که با یک گل از الهلال عربستان پیش بود و می توانست در این مسابقه به برتری برسد، در دقیقه ۸۲ روی کرنر ارسالی و ضربه سر کارلوس ادواردو گل تساوی را دریافت کرد تا به یک امتیاز در هفته نخست بسنده کند.

ذوب آهن هم درست همانند پرسپولیس با یک گل از العین امارات پیش بود ولی این تیم هم مثل پرسپولیس و استقلال روی یک کرنر ارسالی تیم حریف غافلگیر شد تا سه نماینده ایران از ضربه سر مقابل حریفانشان ضربه بخورند.