درخواست یک بانوی مدرسه ساز از استاندار مازندران

یک بانوی مدرسه ساز از استاندار مازندران برای باقی ماندن تنها افرادی که در شهرستان رامسر می توانند از وی مراقبت و نگه داری کنند، درخواست کمک کرد. وی از استاندار مازندران تقاضا کرده است به دلیل تشویق دیگران به امر خیر، حفظ حرمت و  امکان رسیدگی به وضعیت معیشت تنها خیر فرهنگی مدرسه ساز […]

یک بانوی مدرسه ساز از استاندار مازندران برای باقی ماندن تنها افرادی که در شهرستان رامسر می توانند از وی مراقبت و نگه داری کنند، درخواست کمک کرد.

وی از استاندار مازندران تقاضا کرده است به دلیل تشویق دیگران به امر خیر، حفظ حرمت و  امکان رسیدگی به وضعیت معیشت تنها خیر فرهنگی مدرسه ساز استان مازندران که تنها فرزند پسر و همسرشان را نیز از دست داده اند، با حمایت از تمدید ماموریت خانواده اش که در زیر مجموعه استانداری در رامسر که امکان خدمت در سازمان متناظر شهرستان را ندارد مساعدت نمایند.         

بستگان این خیر فرهنگی به حرف گفته است؛ تاکنون چند بار درخواست اعلام نیاز به خدمت خانواده وی به استانداری ارسال و منجر به دستور مساعد معاونت معین استاندار در غرب مازندران نیز شده ولی متاسفانه کماکان بی نتیجه مانده و این بانوی خیر برغم کهولت و بیماری های جسمی بعد مسافت تا مرکز استان تاکنون چند بار در روز ملاقات عمومی به ساری رفته ولی متاسفه به دلیل وضعیت کرونا و…  موفق به دیدار با استاندار نشده است.

از این رو استاندار مازندران انتظار می رود موجبات مرتفع شدن مشکلی را که در حال تبدیل به دغدغه منطقه ای است را فراهم نمایند چرا که سرای سالمندان شایسته افراد دلسوز و خیر نیست و شایسته نیست این خیر فرهنگی به دلیل عدم حضور تنها اعضای خانواده اش مجبور به اقامت در سرای سالمندان شود.