درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی

دبیر هیأت کشتی مازندران از درخشش کشتی گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان، تصریح کرد: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی که در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران با حضور کشتی‌گیران مطرح و برتر […]

دبیر هیأت کشتی مازندران از درخشش کشتی گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان، تصریح کرد: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی که در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران با حضور کشتی‌گیران مطرح و برتر استان‌ها برگزار شد که در نهایت با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی پایان یافت.وی گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان 12 کشتی‌گیر مازندرانی در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.دبیر هیأت کشتی مازندران افزود: در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری قهرمان شد، 61 کیلوگرم بهنام احسان پور، مسعود اسماعیل‌پور و مهران نصری هر سه از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.نوری‌زاده در پایان گفت: در 65 کیلوگرم فرزاد عموزاد دوم شد، در 70 کیلوگرم سعید داداش‌پور اول شد، در 74 کیلوگرم حسن الیاسی دوم شد، در 86 کیلوگرم حسن یزدانی، عزت‌الله اکبری و محمد جواد ابراهیمی هر سه از مازندران به‌ترتیب اول تا سوم شدند، در 97 کیلوگرم عباس طحان سوم شد و در وزن 125 کیلوگرم کمیل قاسمی نیز دوم شد.
*دوام آوردن جلوی یزدانی واقعا سخت است
عزت الله اکبری درباره دو شکستش مقابل حسن یزدانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: یزدانی قهرمان المپیک است و واقعا جلوی او دوام آوردن کار بسیار سختی است. او یک کشتی‌گیر با استعداد است که با استفاده از نقاط قوت خود توانست در این مسابقات همانند سایر رقابت‌ها به موفقیت برسد. یزدانی قهرمان المپیک است و حقش بود که در مسابقات جهانی حاضر شود.وی درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری یزدانی در مسابقات جهانی پاریس نیز خاطرنشان کرد: کسی که قهرمان المپیک می‌شود قطعا قهرمان جهان هم خواهد شد. اسم یزدانی به تنهایی نیمی از حریفان را شکست می‌دهد. او کشتی‌گیر با استعدادی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران که تنها کشتی‌گیر رقابت‌های انتخابی بود که توانست از حسن یزدانی امتیاز بگیرد درباره برنامه‌های خود و اینکه آیا به شکست یزدانی در رویدادهای بعدی فکر می‌کند یا خیر گفت: هر چه خدا بخواهد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر عمری باقی باشد او را شکست خواهم داد. آماده‌ام تا در همه رویدادهای پیش‌رو کشتی بگیرم و با انگیزه به تمریناتم ادامه خواهم داد. برای تیم ستارگان کاشان نیز در لیگ، کشتی می‌گیرم.
اطری: با سختی زیاد قهرمان شدم
کشتی گیر وزن ٥٧ کیلوگرم آزاد گفت: بازی بسیار حساسی داشتم و به هر حال با سختی زیاد حالا قهرمان شده‌ام، امیدوارم بتوانم به تیم ملی هم بروم. رضا اطری در گفت و گویی، درمورد قهرمانی‌اش در وزن ٥٧ کیلوگرم و شانس حضورش در تیم ملی اظهار داشت: بازی بسیار حساسی داشتم و خدا را شکر که توانستم پیروز شوم. بسیار خسته بودم، اما خوشبختانه توانستم نتیجه بازی را به سود خودم تغییر دهم.
اطری عنوان کرد: امیدوارم نظر مسئولان هم روی من و عملکردم مثبت باشد. در مجموع فکر نمی کنم مشکلی برای حضورم در تیم ملی وجود داشت باشد. امیدوارم بتوانم مدال جهانی و المپیک کسب کنم.