درخشش مازندرانی‌ها در کانوپولوی قهرمانی آسیا

تمام کانولویست‌های مازندرانی که در معیت تیم‌های ملی دختران و پسران و در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان به قهرمانی آسیا اعزام شده بودند، با مدال بازمی گردند. رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی آسیا در مالزی پایان یافت و تیم‌های ملی ایران روانه فینال شدند تا تمامی اعضای مازندرانی تیم‌های ملی کانوپولو نشانی آسیایی را بر […]

تمام کانولویست‌های مازندرانی که در معیت تیم‌های ملی دختران و پسران و در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان به قهرمانی آسیا اعزام شده بودند، با مدال بازمی گردند. رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی آسیا در مالزی پایان یافت و تیم‌های ملی ایران روانه فینال شدند تا تمامی اعضای مازندرانی تیم‌های ملی کانوپولو نشانی آسیایی را بر گردن آویزند.

در این مسابقات 32 کانوپولیست از سرتاسر کشور در عضویت تیم‌های ملی بودند که مازندران با 9 ورزشکار و یک مربی بیشترین سهم را در توفیقات به‌دست آمده داشت.

محمد یزدانی نوشهری در عضویت تیم بزرگسالان مردان که قهرمان آسیا شد،است و مصطفی حق‌جو مربی مازندران هم از همین شهر در کادر فنی جای داشت.فاطمه سهرابی‌منش، آتوسا اسلامی و شیوا لکزایی هر سه از نوشهر در تیم ملی دختران جوان و سجاد سلحشور، دانیال خسروی و محمد صالح سلطانی باز هم هر سه از نوشهر در تیم ملی پسران جوان به نایب قهرمانی آسیا دست یافتند.

تکتم آخوندزاده از بابلسر و فاطمه جلیلیان از نوشهر در ترکیب تیم ملی بانوان بزرگسال حضور دارند که آنها هم بر سکوی دوم ایستادند.تا به حال در ادوار گذشته کانوپولوی قهرمانی آسیا این تعداد ورزشکار از مازندران در عضویت تیم‌های ملی نبودند که می‌توان مالزی 2017 را نقطه عطفی برای مازندرانی‌ها در این رشته جذاب از قایقرانی دانست.

به گزارش فارس، اگر برای هر استان به تعداد نفرات عضو تیم ملی یک مدال حساب کنیم، مازندران یک طلا و هشت نقره از آن خود کرده است.