درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم خبر داد و گفت: قاریان و حافظان فرهنگی برجسته مازندران موفق شدند در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم رتبه برتر را کسب کنند.  عسکری نیکزاد افزود: نمایندگان فرهنگیان استان مازندران که به مرحله کشوری مسابقات قرآن در مشهد اعزام‌شده بودند […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از درخشش فرهنگیان مازندران در چهارمین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم خبر داد و گفت: قاریان و حافظان فرهنگی برجسته مازندران موفق شدند در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم رتبه برتر را کسب کنند.

 عسکری نیکزاد افزود: نمایندگان فرهنگیان استان مازندران که به مرحله کشوری مسابقات قرآن در مشهد اعزام‌شده بودند توانستند خوش بدرخشند و رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

وی بابیان اینکه در این مسابقات کاروان قرآنی مازندران رتبه نخست کشوری را کسب کرد، اظهار داشت: فرهنگیان همیشه در قله آموزش و تربیت جامعه قرار دارند و افزایش دانش و انس آنان با کلام وحی در توجه جامعه به مبانی و آموزه‌های قرآنی مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در مشهد مقدس افزود:مصطفی قاسمی، معلم و قاری ممتاز در رشته قرائت تحقیق،  موفق به کسب مقاوم اول این دوره از مسابقات شد و همچنین مهرداد اسماعیل‌زاده مدیر دارالقرآن شهرستان محمود‌آباد در رشته حفظ کل رتبه اول و رقیه رضایی مربی قرآن دارالقرآن ناحیه دو ساری رتبه دوم را کسب کرد.

شایان‌ذکر است آیین اختتامیه مسابقات قرآنی با شرکت 32 استان از تاریخ 9 تیر الی 12 تیر با حضور «علیرضا کاظمی» معاون پرورشی و «رضوان حکیم زاده» معاون ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش و داوران ممتاز بین‌المللی برگزار شد.