خونه به خونه یکی از عجیب ترین تیم های کشور است

ابراهیم محمودی، سرپرست تیم فوتبال دسته اولی خونه به خونه بابل درباره نتایج و عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود. یقیناً با واکنش به موقع مقابل حواشی می توانیم در نیم فصل دوم با عملکرد بهتر به لیگ برتر صعود کنیم. ابراهیم محمودی  در […]

ابراهیم محمودی، سرپرست تیم فوتبال دسته اولی خونه به خونه بابل درباره نتایج و عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود. یقیناً با واکنش به موقع مقابل حواشی می توانیم در نیم فصل دوم با عملکرد بهتر به لیگ برتر صعود کنیم.

ابراهیم محمودی  در خصوص اتحادی که از ابتدای فصل در بین تمامی مجموعه وجود دارد، اظهار کرد: خونه به خونه شعاری مقدس برای خود در نظر گرفته است و اعتقاد به این شعار سبب شد تا 13بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد. خونه به خونه ای ها نشان دادند شعار “تیم تیم تیم” برازنده آنهاست. شعاری که از مدیریت و عوامل باشگاه تا مربیان و بازیکنان آن را سرلوحه خود قرار دادند. بازیکنان از نحوه تمرینات و نظم و انظباط تیمی رضایت کامل دارند و سعی می کنند بیشترین تاثیرپذیری را در موفقیت های تیم داشته باشند.

محمودی درباره هواداران پرشور بابلی که در تمامی بازی ها از این تیم حمایت کردند، افزود: فوتبال با هوادار زنده است. باشگاه خونه به خونه در چند سال اخیر در جذب هوادار خوب عمل کرد و جایگاه خوبی در فوتبال کشور دارد. عملکرد هواداران خونه به خونه روز به روز بهتر و حرفه ای تر می شود و حمایت این عزیزان از مربیان و بازیکنان تیم قابل تقدیر است. به گزارش مازندلیگ،وی ادامه داد: خونه به خونه را باید یکی از عجیب ترین تیم ها قلمداد کنیم. این تیم از معدود تیم های فوتبال کشور است که بازیکنانش حتی پس از شکست هم مقابل هواداران قرار می گیرند و توسط آنها تشویق می شوند. این مسئله سبب می شود تا بازیکنان با کمترین استرس وارد زمین شوند و برای موفقیت تیم تلاش کنند. اما حیف که بابل استادیوم بزرگتر و مناسبی ندارد. در حالی شهر 600 هزار نفری بابل از داشتن استادیوم مناسب محروم است که همین استادیوم قدیمی هفت تیر هم با هزینه هائی که حاج قاسم بابت تعمیراتش داد برای مسابقات آماده شد. دیگر همه می دانند وقت آن رسیده تا مسئولان برای ساخت یک استادیوم مناسب اقدام کنند.

سرپرست تیم خونه به خونه درباره علت اینکه این تیم در سال های گذشته علی رغم برنامه ریزی های زیاد، موفق به صعود به لیگ برتر نشده بود، اذعان کرد: در فصول گذشته به مربیانی اعتماد شد که بعضی از آنها قول صعود داده بودند اما با وجود هزینه های زیاد باشگاه و برآورده شدن تمام خواسته های شان نتوانستند کاری کنند و این مسئله سبب شد تا مالک باشگاه در انتخاب مربی دقت بیشتری داشته باشد و نکونام را به عنوان سرمربی انتخاب کند. اما امسال جواد نکونام با شروع از لیگ یک در اولین سال سرمربیگری تصمیم درستی گرفت و تا اینجای کار خوب عمل کرده است. فوتبال مازندران باید از تجربیات وی استفاده کند. مطمئناً سالهای آینده از نکونام بیشتر خواهید شنید. موفقیت های این روزهای خونه به خونه در گرو تلاش شبانه روزی نکونام و کادر فنی و وقتی که در این راه می گذارند می باشد.