خونه به خونه مازندران در آستانه لیگ برتری شدن!

شنیده های موثق از خرید امتیاز تیم لیگ برتری فوتبال گسترش فولاد تبریز توسط مالک باشگاه خونه به خونه مازندران حکایت می کنند. به گزارش حرف آنلاین به نقل از مازندلیگ، در حالی که خونه به خونه ای ها به اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور به شدت معترض هستند و با جمع […]

2

شنیده های موثق از خرید امتیاز تیم لیگ برتری فوتبال گسترش فولاد تبریز توسط مالک باشگاه خونه به خونه مازندران حکایت می کنند.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از مازندلیگ، در حالی که خونه به خونه ای ها به اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور به شدت معترض هستند و با جمع آوری اسناد و مدارک و بکارگیری یک وکیل بین المللی فوتبال شکایت خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برده اند، شنیده شده آنها طی روزهای اخیر از به سرانجام رسیدن شکایت شان نا امید شده اند و از همین حالا با برنامه هایی جدید در فکر حضور در لیگ برتر هستند.

هزینه های هنگفتی که قاسم حسن زاده در سالهای اخیر برای صعود تیمش به لیگ برتر انجام داده و اینکه پس از چند سال هنوز این هزینه های چند ده میلیاردی ره آوردی برایش نداشته و البته بی رحمی هایی که فوتبال به او و تیمش در این سالها داشته گویا دیگر تاب و توانی برای او جهت ادامه تیمداری در جام آزادگان باقی نگذاشته و حالا دیگر او سودای حضور در لیگ برتر را با هزینه های چند برابر در سر می پروراند.

از سوی دیگر از تبریز اخباری مبنی بر جابجایی های مدیریتی در بین دو تیم لیگ برتری این شهر به گوش می رسد. محمدرضا زنوزی مالک متمول گسترش فولاد که چند سالی تیمش را برای بقا در لیگ روانه مسابقات کرده بود گویا در فکر بستن تیمی قدرتمند برای رسیدن به قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران است اما از آنجا که رقیبی سرسخت در شهر خود به نام تراکتورسازی با محبوبیتی عجیب و غریب در نزد آذری زبان ها می بیند، به فکر فروش امتیاز گسترش و خریدن تراکتور افتاده است.

اگر این اتفاق اجرایی شود و زنوزی مالکیت تراکتورسازی را برای خود رقم بزند، سوال اینجاست که امتیاز گسترش فولاد چه می شود؟ در همین راستا شنیده شده زنوزی قبل از هر اقدامی مذاکراتی را با چند مشتری پر و پاقرص برای فروش گسترش انجام داده که قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل اصلی ترین و جدی ترین آنهاست.

حسن زاده که تیمش در رقابت های اخیر جام آزادگان در ثانیه های آخر کم آورد و نتوانست جواز صعود بگیرد، گویا با طرح شکایت علیه نساجی و ادعای تبانی با راه آهنی ها هم به نتیجه ای نرسیده و برای او که می خواهد به هر قیمتی که شده در سال 97 تیمش را روانه لیگ برتر کند، راهی به جز خرید امتیاز باقی نمی ماند و چه گزینه ای بهتر از گسترش فولاد که در شُرُف فروش قرار دارد.

جالب است بدانید که بر اساس شنیده های ما، با توجه به خداحافظی دراگان اسکوچیچ از خونه به خونه، قاسم حسن زاده حتی جایگزین این مربی کروات را نیز انتخاب کرده و با توجه ارتباط نزدیکش با رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته پدیده مشهد مذاکراتی را با وی برای سپردن سکان هدایت تیمش در لیگ برتر انجام داده است.

با حساسیت های خاصی که مسئولان آذربایجان شرقی روی تراکتورسازی دارند حال باید آیا زنوزی موفق به خرید امتیاز تراکتور می شود تا گسترش را به خونه به خونه بفروشد و مازندران را صاحب دومین نماینده در لیگ برتر فوتبال ایران کند یا خیر؟