خانه‌ها از رودخانه‌ها می‌روند

حرف آنلاین: 12 فروردین ماه در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه تلار در بالادست، سیلاب به بخشی از شهر زیراب در شهرستان سوادکوه سرازیر شد. به علت عبور رودخانه تلار داخل شهر، سیلاب بخشی از شهر زیراب از شهرستان سوادکوه را فراگرفت و خسارات سنگینی را به مردم وارد کرد به طوری که مسئولین […]

حرف آنلاین: 12 فروردین ماه در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه تلار در بالادست، سیلاب به بخشی از شهر زیراب در شهرستان سوادکوه سرازیر شد.
به علت عبور رودخانه تلار داخل شهر، سیلاب بخشی از شهر زیراب از شهرستان سوادکوه را فراگرفت و خسارات سنگینی را به مردم وارد کرد به طوری که مسئولین به منظور تامین ایمنی جان شهروندان ساکن درحاشیه رودخانه آنان را به مکانی امن انتقال دادند.
استاندار مازندران هم بعد از بازدید از مناطق سیل‌زده شهر زیراب اعلام کرده بود که 500 ساختمان حریم و بستر رودخانه در سوادکوه در معرض تهدید است و باید نسبت به انتقال آن اقدام شود .
به نوشته ایرنا؛ نیک اختر رئیس اداره آب منطقه سوادکوه گفته است به گفته استاندار مازندران حدود 120 ساختمان در شهر زیراب شناسایی‌شده و مقرر گردید تا بنیاد مسکن برای خرید این ساختمان‌ها اعتبار بگیرد و پس از ساخت خانه و جابجایی مردم، حریم آزاد شود.