نمی‌خواستیم جشن بازی با السد خراب شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش ما این بود که در دربی ۸۴ جشن پیروز مقابل السد را خراب نکنیم.  خسرو حیدری پس از برتری سه بر دو تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: 5 روز پیش مقابل صدهزار تماشاگر توانستیم السد قطر را شکست دهیم و تماشاگران را خوشحال کنیم و بعد از چند […]

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش ما این بود که در دربی ۸۴ جشن پیروز مقابل السد را خراب نکنیم.

 خسرو حیدری پس از برتری سه بر دو تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: 5 روز پیش مقابل صدهزار تماشاگر توانستیم السد قطر را شکست دهیم و تماشاگران را خوشحال کنیم و بعد از چند سال که جای استقلال در آسیا خالی بود به این رقابت‌ها برسیم. امروز هم تمام تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم و خدا را شکر که استقلال با جوانانش سه گل به پرسپولیس زد.

وی افزود: خیلی از بازیکنان جوان ما پیش از این هرگز در دربی بازی نکرده بودند. من این برد را به روح منصور پورحیدری تقدیم می‌کنم که اولین دربی خود بدون او را برگزار کردیم و امیدوارم این پیروزی مبارک استقلالی‌ها باشد.

بازیکن استقلال در خصوص درگیری کاپیتان‌های دو تیم در دقایق پایانی بازی گفت: روی نیمکت بودیم و استرس زیادی هم داشتیم و دقیقا متوجه اتفاق رخ داده نشدیم. به نظرم دربی بازی سنگینی است و این تشنج‌ها نیز در‌ آن ایجاد می‌شود. مطمئن باشید رحمتی و حسینی با هم دوست هستند و یک بار دیگر بعد از یک هفته در کنار هم خواهند بود.