حضور خانواده اسکواش در راهپیمایی روز قدس ساری

بهمن صفری رئیس هیات اسکواش استان مازندران به همراه اعضای خانواده اسکواش مازندران در راهپیمایی روز قدس شهرستان ساری شرکت کردند. صفری در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگاران گفت: مسئله فلسطین می‌تواند محور وحدت برای مقابله با جریان‌های انحرافی و دشمنان اسلام از جمله استکبار و صهیونیسم هم قرار گیرد. وی با اشاره برنامه استکبار […]

Displaying P1470323.JPG

بهمن صفری رئیس هیات اسکواش استان مازندران به همراه اعضای خانواده اسکواش مازندران در راهپیمایی روز قدس شهرستان ساری شرکت کردند.

صفری در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگاران گفت: مسئله فلسطین می‌تواند محور وحدت برای مقابله با جریان‌های انحرافی و دشمنان اسلام از جمله استکبار و صهیونیسم هم قرار گیرد.

وی با اشاره برنامه استکبار و صهیونیسم برای تضعیف جهان اسلام اظهار داشت: این برنامه‌ریزی ارزش حضور در راهپیمایی روز قدس سال جاری را نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

رئیس هیات اسکواش مازندران اختلاف‌افکنی‌های دشمنان اسلام را در بین کشورهای اسلامی یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اقدامات گروه‌های تکفیری، فلسطین می‌تواند محور وحدت عمل در بین مسلمانان قرار گیرد.

صفری با بیان اینکه مرکز توجه قرار گرفتن فلسطین موجب گرایش گروه‌های مسلمان به این مشکل جهان اسلام می‌شود، ادامه داد: می‌توان با استفاده از این ظرفیت توجه مسلمانان را به این موضوع جلب و از آنها برای حل آن کمک گرفت.

وی تأکید کرد: مسئله فلسطین می‌تواند محور وحدت برای مقابله با جریان‌های انحرافی و دشمنان اسلام از جمله استکبار و صهیونیسم هم قرار گیرد.

صفری، ایجاد یکپارچگی در بین مسلمانان را از دیگر مزایای توجه به فلسطین دانست و ادامه داد: امام خمینی با دوراندیشی خود در این زمینه در واقع مشکل اصلی را حل کرده و در صدد حل آن بوده‌اند.

رئیس هیات اسکواش مازندران ، حضور در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف شرعی اعلام کرد و گفت: همه باید برای پاسداشت یادگار امام تلاش کنند.

لازم به ذکر است که خانواده اسکواش استان مازندران با در دست گرفتن پرچم و بنر انزجار خود را به دشمنان اسلام نشان دادند.