حضورم در انتخابات قطعی نیست !

سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه به احتمال زیاد ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود، گفت: فعلا حضورم در انتخابات قطعی نیست. به گزارش حرف ،حمید بنی‌تمیم ، درباره اینکه آیا زمان آغاز ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش اعلام شده یا […]

11
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه به احتمال زیاد ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود، گفت: فعلا حضورم در انتخابات قطعی نیست.
به گزارش حرف ،حمید بنی‌تمیم ، درباره اینکه آیا زمان آغاز ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش اعلام شده یا خیر اظهار کرد: اولین سمینار روسای هیات‌های کشتی بعد از سرپرستی بنده در فدراسیون کشتی برگزار شد و در این جلسه روسای هیات‌ها به عنوان اعضای مجمع فدراسیون کشتی از وزیر ورزش درخواست کردند که هر چه سریعتر مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی مهیا شود تا کشتی دچار آسیب نشود. ما نیز سریعا با وزارت ورزش نامه‌نگاری کردیم و منتظر تعیین زمان برای آغاز ثبت نام هستیم.
سرپرست فدراسیون کشتی افزود: من صحبت‌هایی را نیز با اسبقیان و داورزنی در همین رابطه داشتم و هیچ مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.به احتمال فراوان آغاز ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون نیز طی روزهای آینده و در همین ماه آذر انجام خواهد شد تا بلافاصله پس از طی مراحل اداری مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات به جمع بندی نهایی رسیده است یا خیر گفت: هنوز حضورم در انتخابات قطعی نشده است. اگر قرار باشد بزرگان کشتی وارد کارزار انتخابات شوند شاید من در حضور آن‌ها در انتهای صف هم قرار نگیرم. کشتی بزرگان زیادی دارد و شاید نوبت به من نرسد.
بنی‌تمیم در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی باز هم به کار خود کمافی السابق ادامه می‌دهند یا خیر خاطرنشان کرد:اعضاهای شورای فنی کشتی آزاد و فرنگی همه از پیشکسوتان و بزرگان کشتی هستند و کشتی برای موفقیت به مشورت آن‌ها نیاز دارد اما با توجه به اینکه من حکم سرپرستی دارم چندین بار چه بصورت تلفنی و یا حضوری با برخی از این عزیزان صحبت‌هایی داشته‌ام و قصددارم همین منوال را تا تعیین تکلیف ریاست فدراسیون کشتی ادامه بدهم.
سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که اگر به عنوان رییس بعدی فدراسیون انتخاب شود آیا از شوراهای فنی استفاده خواهد شد یا خیر گفت: برنامه ما این است که باید حرمت این عزیزان و بزرگان کشتی کاملا حفظ شود و از مشورت آن‌ها در امور مختلف برای کمک هر چه بیشتر به کشتی استفاده شود، کمااینکه قبلا هم نقش مشورتی داشتند و این موضوع ادامه خواهد داشت.وی درباره موضع سرمربیان جدید تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و مخصوصا محمد بنا در اینباره نیز خاطرنشان کرد: محمد بنا بارها در اینباره صحبت کرده و عنوان کرده هیچ مشکلی با هیچکدام از این عزیزان ندارد و هیچوقت هم خدایی ناکرده نسبت به آن‌ها بی حرمتی نکرده است.بنی‌تمیم در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در نحوه اجرای فرآیند انتخابی تیم ملی صورت خواهد گرفت یا نه گفت: در اینباره با محمد بنا و غلامرضا محمدی بارها صحبت کردیم و آن‌ها شیوه مد نظر خودشان را در اینباره به فدراسیون ارائه کردند و ما نیز آن را به روسای هیات‌های استانی فرستادیم تا آن‌ها نیز نظر خودشان را درباره شیوه مد نظر سرمربیان تیم‌های ملی اعلام کنند تا اگر نظر خاصی دارند اعمال شود و با خرد جمعی بهترین تصمیم اجرایی شود.وی در پایان درباره زمان مشخص شدن اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز گفت: محمدی و بنا نظرشان این بود که فعلا قول صددرصدی به هیچ فردی ندهند تا به مرور زمان به جمع بندی نهایی برسند./ مازنداسپرت