حاشیه هایی از جنس صدا و سیمای تبرستان!

حرف آنلاین: تصمیم مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز مازندران در ایجاد تغییرات مدیریتی در این مرکز با واکنش هایی همراه بوده است. از ابتدای حضور مقدسی مدیر کل جدید مرکز تبرستان این موضوع در محافل مختلف رسانه ای مطرح شد که احتمالا این مرکز شاهد تغییرات مدیریتی در برخی از مدیریت های ستادی خواهد […]

حرف آنلاین: تصمیم مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز مازندران در ایجاد تغییرات مدیریتی در این مرکز با واکنش هایی همراه بوده است.

از ابتدای حضور مقدسی مدیر کل جدید مرکز تبرستان این موضوع در محافل مختلف رسانه ای مطرح شد که احتمالا این مرکز شاهد تغییرات مدیریتی در برخی از مدیریت های ستادی خواهد بود که البته این احتمال در ادامه به واقعیت تبدیل شد و قرار گشت در برخی از مدیریت ها از جمله معاونت اطلاعات و اخبار مرکز تغییراتی ایجاد گردد. تغییر معاون اطلاعات و اخبار که از خانواده معزز شاهد است با واکنش های متفاوتی روبرو گردید از جمله این واکنش ها ، کشیده شدن بحث این تغییر به تریبون نماز جمعه  مرکز استان بوده است. نماینده ولی فقیه در استان به این تغییر انتقاد وارد نمود و آن را به حال مرکز مضر اعلام کرد. از سوی دیگر توماری هم در حمایت از فتح اللهی  معاون اطلاعات و اخبار تهیه گردید که با قرار دادن آن در مصلی مرکز استان، نمازگزاران ساروی آن را امضاء نمودند. از طرفی دیگر شنیده ها از تجمع برخی کارکنان در محوطه مرکز در اعتراض به این تغییرات  حکایت دارد. در این میان به نظر می رسد باید به چند نکته مهم توجه نمود اولا جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان می بایست حفظ شود و ای کاش مدیریت جدید مرکز ارتباط جدی تری با این جایگاه برقرار می کردند   تا بر اساس این ارتباط ، توضیحات خود در باب تغییرات مطرح می شد شاید اصلا مورد پذیرش قرار می گرفت وحاشیه ای هم در بر نمی داشت. ثانیا بالاخره باید پذیرفت که هر معارفه ای روزی تودیعی خواهد داشت و این استثنا نبوده و همه مدیریت ها را در بر می گیرد اما آنچه در این میان مهم است این که در انجام  تغییرات می بایست حرمت و شان مدیران حفظ گردد. ثالثا تغییرات می بایست برپایه استدلال درست مدیریتی شکل گیرد که قطعا این نکته مورد توجه مدیریت جدید قرار گرفته است. توجه به این موضوع می تواند از بروز برخی مسموعات از جمله حذف نیروهای مفید و ارزشی جلوگیری کند. و رابعا باید این نکته را پذیرفت که هر مدیریتی حق دارد در حیطه مدیریتی خود دست به انجام تغییراتی بزند  به هرحال مدیریت جدید مرکز هم قطعا از این حق برخوردار است اگر چه به این نکته هم باید توجه نمود که تغییرات می بایست در راستای کارآمدی و کارائی بهتر و بیشتر مرکز باشد.