جلسه ای که صدای اذان را نشنید!

حرف آنلاین: جلسه مهمی که با حضور مقام ارشد دولتی برگزار گردید بدون توجه به وقت اذان ظهر  ، تا دو سه ساعت بعد ادامه داشت! به گزارش حرف، همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بابلسر برگزار گردید یک حاشیه پر رنگ داشت. در این جلسه که […]

حرف آنلاین: جلسه مهمی که با حضور مقام ارشد دولتی برگزار گردید بدون توجه به وقت اذان ظهر  ، تا دو سه ساعت بعد ادامه داشت!

به گزارش حرف، همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بابلسر برگزار گردید یک حاشیه پر رنگ داشت. در این جلسه که وزرای کشور و رفاه نیز حضور داشتند در حالی که  این توقع وجود داشت که در وقت اذان جلسه برای اقامه نماز اول وقت متوقف شود اما متاسفانه تا ساعت 15 عصر ادامه داشته است. جالب اینجاست که تعدادی از ائمه جمعه نیز حضور داشتند اما ظاهرا برخی از این بزرگواران هم  متاسفانه  شنیدن مباحث جلسه را به  ادای مهم ترین فریضه دینی ترجیح دادند! اگرچه برخی از حاضران در جلسه از جمله تعدادی از علما و ائمه جمعه با ترک موقت جلسه به ادای فریضه نماز پرداختند اما بسیار نیکو بود که این جلسه  با شنیدن صدای اذان موقتا تعطیل می شد و حاضران در جلسه  به  اقامه نماز می پرداختند. یادآور می شود معاون اول رئیس جمهور قبل از اذان ظهر سالن جلسه را ترک کرده بود.