جدیدترین پیشنهاد برای امیر قلعه‌نویی

حرف آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: توافقات اولیه برای گرفتن امتیاز فولاد نوین صورت گرفته و تنها باید این مسئله را به صورت کتبی امضا کنیم. ارسطو جهانداری در مورد اینکه گفته می‌شود با مسئولان فولاد نوین برای گرفتن امتیاز این باشگاه به توافقات اولیه رسیدند، گفت: توافقات اولیه صورت گرفته و بر سر […]

حرف آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: توافقات اولیه برای گرفتن امتیاز فولاد نوین صورت گرفته و تنها باید این مسئله را به صورت کتبی امضا کنیم.

ارسطو جهانداری در مورد اینکه گفته می‌شود با مسئولان فولاد نوین برای گرفتن امتیاز این باشگاه به توافقات اولیه رسیدند، گفت: توافقات اولیه صورت گرفته و بر سر موارد مختلف به توافق رسیدیم فقط باید این توافقات را به صورت کتبی بنویسیم و قرارداد را امضا کنیم.
وی در مورد اینکه آیا برای بستن تیم هم اقدامی انجام دادند، اظهار داشت: رایزنی‌هایمان را آغاز کرده‌ایم تا تیم فصل بعد را ببندیم البته باید ابتدا به توافق نهایی برسیم تا سپس کارها را به صورت جدی تر دنبال کنیم.
مدیر عامل استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که آیا برای خرید امتیاز فولاد نوین و جذب بازیکن مشکل مالی ندارند، تصریح کرد: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند جا دارد از دوستان به خاطر اینکه محبت کردند تا تیم ریشه دار استقلال اهواز بتواند در لیگ برتر حاضر شود تشکر کنم. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد.
جهانداری در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی مدنظر مسئولان باشگاه استقلال اهواز برای هدایت این تیم قرار دارد، عنوان کرد: بله قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های ما است او خودش استقلالی و سابقه حضور در این تیم را داشته امیدواریم توافقات لازم صورت بگیرد و از این مسئله استقبال می‌کنیم.فارس