جای خالی عزم جدی برای حل مشکلات فوتبالی

رئیس هیات فوتبال استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با رئیس فدراسیون فوتبال در محل مرکز ملی فوتبال ایران، افزود: ایجاد ساختار مناسب و حل مشکلات زیرساختی فوتبال مازندران، نیازمند عزم جدی و مساعدت مدیران استان است. به گزارش حرف آنلاین، روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی در خصوص موارد مطرح […]

رئیس هیات فوتبال استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با رئیس فدراسیون فوتبال در محل مرکز ملی فوتبال ایران، افزود: ایجاد ساختار مناسب و حل مشکلات زیرساختی فوتبال مازندران، نیازمند عزم جدی و مساعدت مدیران استان است.

به گزارش حرف آنلاین، روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی در خصوص موارد مطرح شده در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال استان مازندران با مشکلات متعددی در حوزه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی مواجه است که حل این مشکلات، عزم جدی، همیاری و همکاری مدیران ورزشی و سیاسی نهادها، ارگان ها، سازمان ها و همچنین خیرین استان مازندران را می طلبد.

درزی خلردی با اشاره به این مطلب که فوتبال استان مازندران علیرغم در اختیار داشتن تیم ها و بازیکنان متعدد شاغل در لیگ های مختلف کشور، هنوز از در اختیار داشتن مکانی مناسب برای هیات فوتبال محروم است، تصریح کرد: دستیابی به هدف فوق الذکر از اولویت های مهم هیات محسوب می شود که ان شاء الله به همت مدیران استان و مساعدت فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد.

درزی خلردی در ادامه با بیان اینکه ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه بسیار مهم و ارزشمند و نیازمند سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: دکتر عزیزی خادم برای حل مشکلات فوتبال مازندران رهنمودهای لازم را ارائه دادند که قطعا سرلوحه کار هیات فوتبال استان مازندران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال مازندران پیرو سیاست های کلان فدراسیون فوتبال است و در این راستا توسعه و پیشرفت فوتبال را در نقاط مختلف استان مازندران با جدیت پیگیری نموده و نسبت به این مساله نگاه ویژه ای دارد.

گفتنی است در ادامه رئیس هیات فوتبال استان مازندران به همراه عزیزی خادم رئیس فدراسیون و بهاروند رئیس سازمان لیگ از خانه فوتسال ایران و امکانات و زیرساخت های آن بازدید کردند.

درزی خلردی در این خصوص با بیان اینکه خانه فوتسال ایران، بستری مناسب برای فوتسال کشور محسوب می شود، تاکید کرد: ان شاء الله با همیاری و همکاری نهادها، ارگان ها و سازمان های استان، زیرساخت ها و تجهیزات لازم برای اماکن ورزشی مازندران نیز فراهم شود.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در ادامه از برگزاری جلسه مشترک با بهاروند رئیس سازمان لیگ ایران و کشوری فرد دبیر این سازمان خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص موارد و مشکلات مبتلابه تیم های استان در لیگ های کشور بحث و تبادل نظر شد.