جایگزین طارمی در پورتو

تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی بازی می‌کند که مهدی طارمی و «سرجیو اولیویرا» دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ فردا چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف […]

تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی بازی می‌کند که مهدی طارمی و «سرجیو اولیویرا» دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ فردا چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم چلسی انگلیس می‌رود. مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا مهاجم و هافبک پورتو به دلیل محرومیت امکان همراهی تیمشان را در این بازی حساس ندارند.

طارمی در بازی برگشت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی کارت قرمز گرفت تا بازی با چلسی را از دست بدهد. اولیویرا هم در آن مسابقه کارت زرد گرفت تا نتواند پورتو را در بازی فردا شب همراهی کند.

سایت «rtp» پرتغال در گزارشی شرایط دو تیم چلسی و پورتو را در آستانه این مسابقه تشریح کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «کار پورتو در این مسابقه پیچیده است و این مسئله در بازی نخست (با چلسی) تشدید می‌شود زیرا سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد بخصوص سرجیو اولیویرا.

در بازی در ایتالیا مقابل یوونتوس، اولیویرا در دقیقه ۹۷ کارت زرد گرفت واز دیدار رفت (مقابل چلسی) محروم شد؛ سناریویی مشابه با طارمی که با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه ۵۴ همان مسابقه اخراج شد. بدون هافبک ملی پوش پرتغالی و مهاجم ایرانی، کونسیسائو می‌تواند گروییچ صربستانی را برای خط هافبک انتخاب کند و لوییز دیاز را جلو قرار بدهد.»