ثبت 8 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

فرمانده انتظامی استان از ثبت هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . سردار “سید محمود میرفیضی” در مراسم بازدید جانشین فرمانده ناجا از اقدامات طرح نوروزی پلیس در آزاد راه “چالوس – کرج“ در محور کندوان، ضمن تبریک سال نو و میلاد باسعات حضرت فاطمه […]

فرمانده انتظامی استان از ثبت هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . سردار “سید محمود میرفیضی” در مراسم بازدید جانشین فرمانده ناجا از اقدامات طرح نوروزی پلیس در آزاد راه چالوس کرج در محور کندوان، ضمن تبریک سال نو و میلاد باسعات حضرت فاطمه زهرا (س) در گزارشی به تشریح اقدامات و عملکرد طرحح نوروزی پلیس در استان پرداخت .

وی با بیان اینکه از اول اسفندماه سال جاری با اجرای طرح استقبال از بهار اقدامات انتظامی و ترافیکی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت بازار و روان سازی ترافیک در معابر عمومی تشدید شد.افزود: برای ایام تعطیلات نوروز نیز با راه اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و 22 شهرستان تابعه اقدامات انتظامی و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز در اماکن تفریحی و گردشگری استان اقدامات ویژه انتظامی و ترافیکی پیش بینی و به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به ساماندهی گشت های انتظامی و راهور از بکارگیری بیش از یک هزار و 500 گشت پلیس شامل گشت های موتوری، خودرویی و  گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز همچنین 53 ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از ایجاد 220 مقرانتظامی در مراکز شهرستان ها، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: 650 اکیپ خودرویی به همراه 281 پایگاه امداد و نجات، نیروهای پلیس افتخاری، راهوران محله و همیاران پلیس،  ماموران انتظامی را در ایام تعطیلات نوروز یاری خواهند کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز،گفت: در ایام تعطیلات نوروز در استان ایستگاه های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی،آگاهسازی عمومی و ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به شهروندان و مسافران ارائه می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت بیش از هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: روزانه یک میلیون و 700 تردد در استان ثبت شده است و استان مازندران در طی این مدت در خصوص میزان تردد رتبه های دوم و سوم کشوری را دارد.