ثبت دو حرکت جدید در پارالل توسط خناری نژاد!

دو حرکت جدید در وسیله پارالل ژیمناستیک در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ثبت رسید. هادی خناری نژاد، کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک کشورمان، امروز در جریان رقابت های فینال انفرادی پارالل بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دو حرکت جدید در کتاب داوری جهانی ژیمناستیک به نام خود ثبت کرد که از این پس تحت عنوان […]

دو حرکت جدید در وسیله پارالل ژیمناستیک در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ثبت رسید.

هادی خناری نژاد، کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک کشورمان، امروز در جریان رقابت های فینال انفرادی پارالل بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دو حرکت جدید در کتاب داوری جهانی ژیمناستیک به نام خود ثبت کرد که از این پس تحت عنوان حرکت خناری نژاد یک و دو شناخته می شود.

این اتفاق برای اولین بار از سوی این ژیمناست کشورمان در این وسیله به ثبت رسیده است.

هادی خناری نژاد ژیمناست برنزی ایران در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی- باکو از عملکرد در این رقابت های راضی است: همه چیز در این رقابت خیلی خوب پیش رفت. همه از من و اجرایم راضی بودند.

به گزارش مازند اسپرت ،او با تاکید بر این که داورها در بخش دارحلقه مشکل داشت، افزود: از لحاظ داوری در جریان مسابقه ام به مشکل خوردم. آذربایجان در وسیله دارحلقه نماینده داشت و به همین خاطر داوران نمره اصلی ام را به من ندادند. آن ها نماینده کشور خود را کم جریمه کرده و برعکس جریمه زیادی برای من در نظر گرفتند تا نتوانم به رای داوران اعتراض کنم. البته من قصد داشتم به این موضوع اعتراض کنم اما مربی خودم و یک مربی از کشور ترکیه مانع این کار شدند و تاکید کردند ممکن است با این اعتراض با محرومیت مواجه شوم. آن ها به من گفتند می دانیم مدال نقره حق تو بود اما اینجا آذربایجان است! با شنیدن این حرف ها دلگرم شدم اما مدالم نقره نشد!

خناری نژاد که در جریان رقابت های موفق به ثبت جهانی ۲ حرکت در بخش پارالل شد، گفت: در رقابت های باکو موفق شدم برای اولین بار ۲ حرکت جدید در پارالل در کتاب داوری جهانی به نام خودم(تحت عنوان حرکت خناری نژاد یک و ۲) به ثبت برسانم.

وی با اشاره به این که با وجود مصدومیت به مدال برنز این رقابت ها رسیده گفت: از ناحیه پاشنه پا و دست راست آسیب دیدگی داشتم اما با انجام یک تزریق در پاشنه پا خودم را به رقابت ها رساندم.