ثبت‌نام ۵ هزار و ۷۰۰ مجرد برای خانه‌دار شدن

حرف آنلاین: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ثبت نام ۵ هزار و ۷۰۰ فرد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. سید عباس رهگشای گفت: ۸۲ هزار متقاضی خانه در استان در طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکنون نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ […]

حرف آنلاین: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ثبت نام ۵ هزار و ۷۰۰ فرد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سید عباس رهگشای گفت: ۸۲ هزار متقاضی خانه در استان در طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکنون نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ نفر مجرد هستند.

از این تعداد مجرد پنج هزار و ۲۰۰ نفر ۲۳ تا ۴۵ سال و ۵۰۰ نفر بالای ۴۵ سال داشتند که تاکنون اسناد پنج هزار نفر در این طرح تکمیل و بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

به گفته رهگشای متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ بهمن با مراجعه به سامانه ملی sama.mrud.ir ثمن در این طرح نام‌نویسی کنند.

وضعیت تاهل، سرپرست خانوار بودن، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضای ساخت خانه، افراد مجرد در شرف ازدواج، فاقد مالکیت خصوصی مسکن و استفاده از امکانات دولتی در حوزه مسکن از جمله شرایط متقاضیان در این طرح ملی است.
طرح نهضت ملی مسکن اول مهر ماه امسال توسط رییس جمهوری برای اجرا به وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد./باشگاه خبرنگاران جوان