ثبت‌نام از مجردها برای ساخت مسکن در ۵ شهر مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ثبت نام مسکن ملی برای مجردهای بین ۲۳ تا ۴۵ ساله در پنج شهرستان آغاز شده است. سید محمد نظری در گفتوگویی با بیان اینکه مسکن به عنوان پیشران اصلی و اولین مشوق برای جوانان محسوب می‌شود، گفت: ثبت نام جوانان مجرد ۲۳ سال به بالا در طرح […]

حرف آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ثبت نام مسکن ملی برای مجردهای بین ۲۳ تا ۴۵ ساله در پنج شهرستان آغاز شده است.

سید محمد نظری در گفتوگویی با بیان اینکه مسکن به عنوان پیشران اصلی و اولین مشوق برای جوانان محسوب می‌شود، گفت: ثبت نام جوانان مجرد ۲۳ سال به بالا در طرح ملی مسکن انجام می‌شود.

وی با اظهار اینکه موقع تحویل مسکن باید جوانان متقاضی ازدواج کرده باشند، گفت: در غیر این صورت اراضی و تسهیلات به نرخ آزاد محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان و نرخ آن بستگی به شهرها بین هفت تا ۹ درصد است، افزود: در حال حاضر ثبت نام مجردها در پنج شهر استان شروع شده است و برای شهرهای دیگر نیز ثبت نام انجام می‌شود.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران گفت: در طرح مسکن مجردها زمین به صورت ۹۹ ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و ارزش ریالی زمین در قالب اجاره از آنان دریافت می‌شود.

نظری ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام برای ساخت مسکن جوانان در شهرستان‌های ساری، میاندرود، بابلسر، آمل ثبت نام صورت می‌گیرد و به ازای هر ۱۰ روز پنج شهر جدید نیز اضافه می‌شود.

وی گفت: پیش بینی می‌شود سالانه ۲۵ هزار مسکن برای مجردها در استان ساخته شود./ مهر