تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است

سرمربی تیم ملی کبدی گفت: امیدوارم با تغییراتی که انجام شده تیم به آمادگی کامل برسد و بتوانیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بهترین نتیجه را کسب کنیم. غلامرضا مازندرانی چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که در مرحله اول کار را با 43 ورزشکار آغاز کردیم که این تعداد برای اردوی تیم ملی در […]

3

سرمربی تیم ملی کبدی گفت: امیدوارم با تغییراتی که انجام شده تیم به آمادگی کامل برسد و بتوانیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بهترین نتیجه را کسب کنیم.

غلامرضا مازندرانی چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که در مرحله اول کار را با 43 ورزشکار آغاز کردیم که این تعداد برای اردوی تیم ملی در کیش به 20 نفر رسیده است. اردوی تیم ملی در مرحله پنجم در کیش پیگیری می‌شود که این اردو با تصمیم فدراسیون از 10 روز به دو هفته افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: شرایط فنی تیم خوب است و بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند البته در اردوهای تدارکاتی نتیجه این تمرینات مشخص می‌شود و نقاط قوت و ضعف بازیکنان را شناسایی و آنها را در فرصت باقیمانده برطرف می‌کنیم. تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است البته ما در طول اردوها نسبت به ادوار گذشته ریزش داشتیم و 30 تا 40 درصد تیم تغییر کرده است و یک سری از بازیکنان قدیمی که عملکردخوبی داشتند به تیم دعوت شدند.

مازندرانی افزود: از نظر میانگین سنی شرایط تیم مناسب است و رنج سنی بازیکنان 23 تا 25 سال است. برای آمادگی بدنی بازیکنان نیز کار را شروع کردیم. اردوهای تیم ملی از سال گذشته آغاز شده و تمرکز اصلی روی بدنسازی و شناخت اشکالات فردی بوده و کمتر در بحث کار تیمی ورود کردیم. در اردوی کیش در موضوع کار گروهی بازیکنان نیز ورود می‌کنیم.

وی درخصوص ترکیب نهایی تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: هنوز برای تصمیم گیری در این خصوص زود است. ما 4- 5 ماه فرصت داریم و چندین مرحله اردوی دیگر را در پیش داریم. اردوهای آمادگی با کره‌جنوبی، هند و پاکستان را در نظر داریم و بعد از آن و حداکثر یک ماه قبل در مسابقات در خصوص ترکیب نهایی 12 نفره تیم تصمیم می‌گیریم.به گزارش تسنیم،سرمربی تیم کبدی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به عدم تمایل هند برای برگزاری اردوی مشترک با ایران، می‌توان منتظر برگزاری این اردو بود، تصریح کرد: ما با هندوستان نامه‌نگاری کردیم و آنها تاریخی را در خرداد برای برگزاری اردویی 10 روزه تعیین کرده‌اند اما هندی‌ها این سابقه را دارند که بعضا برای برگزاری اردو قول مساعد دادند اما در زمان برگزاری اعلام کردند که آمادگی ندارند. پاکستان برای اوایل تیر ماه درخواست برگزاری اردوی مشترک در ایران را دارد. با کره جنوبی هم نامه نگاری کردیم اما هنوز جواب قطعی دریافت نکردیم.