تیم جودو جوانان چالوس قهرمان مازندران شد

نایب رئیس هیات جودو شهرستان چالوس از قهرمانی تیم جوانان چالوس در مسابقات استانی با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره خبر داد و گفت: محمد حسن الکایی، عیسی روایی و امیر حسین اسماعیل لو مدال طلا و شایان صالحی، مهدی شیری و سیدرضا موسوی مدال نقره را برای تیم چالوس به ارمغان […]

635799898144593926

نایب رئیس هیات جودو شهرستان چالوس از قهرمانی تیم جوانان چالوس در مسابقات استانی با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره خبر داد و گفت: محمد حسن الکایی، عیسی روایی و امیر حسین اسماعیل لو مدال طلا و شایان صالحی، مهدی شیری و سیدرضا موسوی مدال نقره را برای تیم چالوس به ارمغان آوردند.

به گزارش حرف آنلاین، یاسر دانشفر افزود: تیم قائمشهر با کسب یک طلا، دو نقره و سه برنز مقام دوم و تیم آمل با کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز عنوان سوم تیمی این مسابقات را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت عنوان گرامیداشت شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی به میزبانی چالوس برگزار شد اظهارداشت؛ شرکت یازده تیم از استان مازندران و حضور مدعیان، قهرمانان و ملی پوشان موجب بالا رفتن سطح کیفی مسابقات گردید.

دانشفر تاکید کرد: تیم چالوس با حضور مقتدرانه در ماه های اخیر توانست در یک هفته نایب قهرمانی خردسالان و قهرمانی جوانان استان مازندران را به دست آورد.

دانشفر تاکید کرد: جودو چالوس با داشتن سه ملی پوش و ظرفیت بالا در بین جودوکاران از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است: رئیس هیات جودو استان مازندران از مسعود زندی رئیس هیات جودو چالوس بابت پیشرفت چشمگیر و ارتقاء جودو در این شهرستان و همچنین تلاش و پیگیری در مورد ساخت خانه جودو با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آورد.