تیراندازی به محیط‎بانان در نکا

سخنگوی اورژانس 115 مازندران از مصدوم‎شدن دو محیط‎بان در منطقه جنگلی نکا خبر داد و در همین حال، فرماندار نکا گزارش داد؛ دو محیط‎بان بر اثر تیراندازی افراد متخلف، مجروح شدند. ذکریا اشک‎پور اظهار کرد: در ساعت 13:14 روز گذشته گزارشی از زخمی‎شدن دو محیط‌بان به مرکز پیام شرق مازندران اعلام و بلافاصله یک تیم […]

سخنگوی اورژانس 115 مازندران از مصدوم‎شدن دو محیط‎بان در منطقه جنگلی نکا خبر داد و در همین حال، فرماندار نکا گزارش داد؛ دو محیط‎بان بر اثر تیراندازی افراد متخلف، مجروح شدند.

ذکریا اشک‎پور اظهار کرد: در ساعت 13:14 روز گذشته گزارشی از زخمی‎شدن دو محیط‌بان به مرکز پیام شرق مازندران اعلام و بلافاصله یک تیم از تکنسین‎های فوریت‎های پزشکی از نزدیک‎ترین پایگاه اورژانس به منطقه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه که بر اثر تیراندازی شکارچی غیرمجاز به دو محیط‌بان در هزارجریب نکا واقع در سه‌راه «بند بن» اتفاق افتاد، دو محیط‎بان ۴۳ و ۳۵ ساله زخمی و پس از درمان اولیه توسط تیم اعزامی از اورژانس «زرندین»، به بیمارستان امام حسین(ع) نکا منتقل شدند.

 فرماندار نکا نیز با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) نکا جویای احوال دو محیط‌بان بستری در این بیمارستان شد.

وی گفت: این دو محیط‎بان در هنگام ایست و بازرسی در منطقه جنگلی نکا به یک خودرو مشکوک و دستور توقف دادند اما سرنشینان آن به‎جای رعایت مرّ قانون، محیط‎بانان را با تفگ ساچمه‎ای مورد هدف قرار دادند.

جعفر احمدی افزود: ضاربان با تفنگ ساچمه‌ای محیط‎بانان را مصدوم کردند که بر اثر آن، گلوله به دست و پای آنها اصابت کرد و در ملاقات با افراد آسیب‎دیده و صحبت‌هایی که با پزشک معالج داشتیم؛ خطر رفع شده است.

وی در پایان گفت: با این وجود، دستور سریع برای دستگیری متخلفان از سوی دادستانی صادر شده و مأموران نیز به‌دنبال عاملان این حادثه هستند.