تکریم ارزش‌های دفاع مقدس ، شهدا و ایثارگران بر همگان واجب است

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، فرماندار میاندورود و جمعی از مسئولین با خانواده شهید مدافع حرم محمد معافی دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند. به گزارش حرف، رسول ظفرمند با تجلیل از خانوداه این شهید بزرگوار، به جهت پرورش چنین فرزند برومندی، عزت و افتخار کنونی نظام مقدس اسلامی را مدیون و […]

2
مدیرکل بیمه سلامت مازندران، فرماندار میاندورود و جمعی از مسئولین با خانواده شهید مدافع حرم محمد معافی دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.
به گزارش حرف، رسول ظفرمند با تجلیل از خانوداه این شهید بزرگوار، به جهت پرورش چنین فرزند برومندی، عزت و افتخار کنونی نظام مقدس اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز دانست و گفت: تکریم ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا و ایثارگران بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌ شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند تا همیشه در معرض بهره گیری از نور ایثار ، رشادت و جانبازی شهدا باشند.
وی افزود: شهدای گرانقدر ما به‌راستی و درستی حافظ و پرچمدار مکتب حسینی هستند. این عزیزان با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را طی نمودند و در این مسیر نورانی نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی انتخاب نمودند و امروز نیز خانواده‌ این مردان بزرگ، همان مسیر روشن را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.
وی بیان داشت: این دیدارها فرصتی است برای اینکه دوباره تجدید روحیه در ما شکل بگیرد تا کارمان را به درستی و در ادامه ایثارگری‌های این شهیدان پی بگیریم.
لازم به ذکر است در این دیدار که فرماندار، رییس بنیاد شهید، جمعی از مسئولین شهرستان میاندورود، بخشدار گهرباران و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، نماز جماعت مغرب و عشاء در منزل این شهید بزرگوار برگزار و در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل بیمه سلامت مازندران از صبر و مقاومت خانواده این شهید گرانقدر تجلیل شد.